آفتاب
کریمی قدوسی خطاب به روحانی،

عزت 35 ساله را 100 روزه به حراج نگذارید

عزت 35 ساله را 100 روزه به حراج نگذارید

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رییس‌جمهور گفت: در این مدت کوتاه زبان 2 سانتی آمریکا را 10 متر کردیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کریمی قدوسی در تذکری شفاهی، گفت: تهدید آمریکا آنقدر جدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی شود نابود می‌شویم.

نماینده مردم مشهد خطاب به رییس‌جمهور مدعی شد: امام (ره) شرط حیاتی سیاسی خودشان را عمل به اسلام می‌دانند، آقای روحانی شما با سه شرط شرعی در این جایگاه قرار گرفته‌اید که مهم‌ترین آن ایستادگی در برابر دشمن است، با چه سیاستی به این وظیفه شرعی عمل کرده‌اید؟ در این مدت کوتاه زبان 2 سانتی نظام سلطه را بر علیه ملت 10 متر کردید.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیام 24 خرداد 92 ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی بود. حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دشمن را وادار به تسلیم و دادن امتیاز پشت میز مذاکره می‌کند. آقای روحانی و تیم مذاکره‌کننده باید پیام 24 خرداد را در عمل دریافت کنید و از تواضع در برابر نظام سلطه و آمریکا پرهیز کنید و خواست ملت را جدی بگیرید.

وی افزود: عزت 35 ساله را 100 روزه به حراج نگذارید. هر مقامی که محکمات انقلاب را فراموش کند همچون آمریکا به خاک مذلت خواهند نشست.

انتهای پیام

کد N86528

وبگردی