آفتاب
در نطق میان دستور مطرح شد؛

انتقاد کوچکی نژاد از عدم ارائه صورت وضعیت اموال 7 وزیر به قوه قضائیه

انتقاد کوچکی نژاد از عدم ارائه صورت وضعیت اموال 7 وزیر به قوه قضائیه

يك نماينده مجلس خواستار اعلام صورت وضعیت اموال هفت وزیر دولت به قوه قضائیه شد و گفت: شنیده‌ها حکایت از دارایی بیش از هزار میلیارد تومانی برخی از وزیران دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جبار کوچکی ‌نژاد نماينده مردم رشت در نطق میان دستور جلسه علني روز سه ‌شنبه مجلس با تبريك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی پس از 35 سال از چنان اقتدار و امنیت سیاسی برخوردار است که در رأس کشورهای منطقه قرار دارد. این ملت همان ملتی است که تمام نقشه‌های بدخواهان را نقش بر آب کرد. این ملت همان ملت مقاومی است که 35 سال تحت بدترین شرایط مقاومت کرد.

این نماينده مجلس خواستار اعلام صورت وضعیت اموال هفت وزیر دولت به قوه قضائیه شد و افزود: چرا بیش از هفت وزیر هنوز صورت وضعیت اموال خود را به قوه قضاییه اعلام نکرده‌اند. شنیده‌ها حکایت از دارایی بیش از هزار میلیارد تومانی برخی از وزیران دارد.

کوچکی‌نژاد خطاب به رئیس جمهور گفت: هماهنگی‌ها در ابتدای دولت شما خوب بود ولی برخی افراطیون اطراف شما موجب کمرنگ شدن این هماهنگی‌ها شدند، اجازه ندهید افراد غیرمسئول در امور استان‌ها دخالت کنند.

اين نماينده مجلس ادامه داد: آقای فرجی‌دانا شما با رفتار خود نمی‌توانید نمایندگان را تحت تأثیر قرار دهید مجلس نسبت به بکارگیری نیروهای جریان فتنه در این وزارتخانه واکنش نشان می‌دهد.

وي ادامه داد: به سران سه قوه یادآور می‌شود رسیدن به غنای 20 درصد حاصل تلاش شبانه‌روزی دانشمندان هسته‌ای است ولی اخبار رسیده حاكی از کم لطفی به این عزیزان به بهانه کمبود اعتبار است.

نماینده مردم رشت در ادامه نطقش به مسايل و مشكلات حوزه انتخابيه خود پرداخت.

کد N86052

وبگردی