آفتاب

عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای: گزینه نظامی خیلی وقت است از روی میز برچیده شده است

عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای: گزینه نظامی خیلی وقت است از روی میز برچیده شده است

عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای درباره برگزاری مذاکرات دور بعدی ایران و 1+5 در نیویورک، گفت: هنوز نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدعباس عراقچی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری دور بعدی مذاکرات برای گام نهایی با 1+5 در نیویورک، با بیان اینکه هنوز نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم، گفت: به طور قطعی مشخص نیست که زمان و مکان دور بعدی مذاکرات به چه شکلی است.

وی درباره دستور کار مذاکرات گام نهایی، گفت: هنوز درباره دستور مذاکرات صحبتی صورت نگرفته است و دستور کار نهایی نشده است.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به این پرسش که آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که در گام نهایی تاسیسات هسته‌ای ایران برچیده خواهد شد، گفت: ما درباره اینکه در گام نهایی چه مواردی قرار است مطرح شود هنوز صحبت نکرده‌ایم اما آنچه مسلم است از نظر ما هیچ چیز در برنامه‌ هسته‌ای‌مان برچیده نمی‌شود.

این عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که در حاشیه نشستش با اعضای اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره گزینه نظامی که از سوی آمریکایی‌ها اعلام می‌شود همچنان روی میز است، اظهار کرد: این مساله برای آمریکایی‌ها مصرف داخلی دارد اما آنها خودشان می‌دانند که گزینه نظامی خیلی وقت است که از روی میز برچیده شده است.

انتهای پیام

کد N85686

وبگردی