آفتاب

تاکید نماینده خمین بر لزوم توسعه گفتمان دوستی در کشور

تاکید نماینده خمین بر لزوم توسعه گفتمان دوستی در کشور

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه گفتمان دوستی در جامعه و تاثیر آن بر افزایش همبستگی در کشور تاکید کرد.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به ضرورت سیاست‌ورزی در جامعه با بهره‌گیری از گفتمان دوستی، گفت: ما در جامعه‌ای انسانی زندگی و فعالیت‌ می‌کنیم، جامعه‌ای که انسان‌های متنوع با سلایق متفاوت را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: برای ایجاد جامعه‌ای با نشاط باید فضایی ایجاد شود تا مسئولین و مدیرانی که مورد اعتماد قرار گرفته‌ و بار سنگین مسئولیت روی دوش‌شان است از حسن ظن و اعتماد برخوردار شده تا بتوانند تمام توان و انرژی خود را برای مصالح جامعه هزینه کنند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: آنچه امروزه به عنوان یک نقیصه در جامعه ما وجود دارد این است که اعتماد و حسن ظن نسبت به مسئولین کاهش پیدا کرده و من می‌بینم که بسیاری از مدیران ما قدرت تصمیم‌گیری لازم را برای انجام کارهای بزرگ ندارند که این می‌تواند خسارتی به کشور وارد کند.

رضایی همچنین بیان کرد: در فضای گفتمان دوستی و با اعتماد صفا و صمیمیت می‌توانیم این فرصت را در جامعه ایجاد کنیم که مدیران و مسئولین در تمامی قوا بتوانند با حمایت و اعتماد تمامی گروه‌ها و گرایش‌های مختلف تصمیماتی مفید و کلیدی بگیرند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه گفتمان دوستی در جامعه یکی از سرمایه‌های ارزشمند در کشور است، گفت: امروزه یکی از ضروری‌ترین نیازمندی‌های مدیریتی، همبستگی میان مسئولین و حمایت همه جامعه است که این موضوع منافع کشور را تضمین کرده و برکات ویژه همگانی در پی دارد.

انتهای پیام

کد N85218

وبگردی