آفتاب

حماس هرگونه ارتباط با گروه تروریستی "انصار بیت المقدس" را رد

حماس هرگونه ارتباط با گروه تروریستی "انصار بیت المقدس" را رد

حماس هرگونه ارتباط با گروه تروریستی "انصار بیت المقدس" را رد و تلاش‌ها برای مرتبط کردن حماس با این گروه را با هدف ضربه زدن به مقاومت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات برخی طرف‌ها مبنی بر اینکه گروه " انصار بیت المقدس" یک گروه فلسطینی است، را به شدت محکوم و اخبار منتشر شده در خصوص وجود گروهی در غزه به همین اسم را رد کرد.

ابوزهری خاطر نشان کرد: تلاش برخی طرف‌ها برای فلسطینی خواندن این گروه مصری، اقدامی در راستای انتقال بحران داخلی مصر به نوار غزه است.

جنبش حماس با اشاره به ضرورت توقف انتشار چنین اخبار کذب و دروغی تاکید کرد: تنها طرفی که از این اتهامات سود می برد، دشمن صهیونیستی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوزهری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موشک‌های " سام 7" که مصر مدعی شده حماس آنها را به منطقه سینا انتقال داده، در داخل غزه تولید نمی‌شود بلکه یک موشک روسی است.

وی ادامه داد: هر کدام از گروه‌های مسلح حاضر در منطقه سینا می‌توانند از طریق بازار سیاه یا کانال‌هایی دیگر این موشک‌ها را خریداری کنند.

گروه "انصار بیت المقدس" تا کنون مسئولیت چند حمله تروریستی در مصر را بر عهده گرفته است که ده‌ها کشته و زخمی داشته است.

انتهای پیام

کد N85048

وبگردی