آفتاب
ولایتی در دیدار فعالان یمنی:

اجلاس ژنو2 بدون توجه به واقعیت های موجود در سوریه نتیجه ای نخواهد داشت

اجلاس ژنو2 بدون توجه به واقعیت های موجود در سوریه نتیجه ای نخواهد داشت

تهران- ایرنا- رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برپا کنندگان اجلاس ژنو2 تا زمانی که به واقعیت های موجود در این کشور و حقوق مردم آن توجه نکرده و همچنان از تروریست ها حمایت کنند، این اجلاس نتیجه ای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر ولایتی عصر یکشنبه در دیدار 60 نفر از علما، شیوخ و فعالان فرهنگی و زیدی های یمنی که در محل مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، افزود: در اجلاس اخیر ژنو تلاش کردند یک تحمیل بین المللی را علیه ملت و دولت سوریه داشته باشند اما این اجلاس هم شکست خواهد خورد.

وی اظهار داشت: دلیل شکست این اجلاس این است که هدف برگزارکنندگان حاکم کردن تروریست ها، تکفیری ها و افراطیون در سوریه است البته بعضی از کشورهای شرکت کننده در این اجلاس مخالف سلطه اجانب بر این کشور هستند که تعدادشان در اقلیت است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: مشکل سوریه با مراجعه به آرای مردم سوریه حل می شود نه این که افرادی غیر سوری به سوریه بیایند و کمک تسلیحاتی و حمایت بین المللی از آن ها صورت گیرد که با کشتن افراد بی گناه روش و حکومتی را خلاف نظر مردم به آنان تحمیل کنند.

ادامه دارد..

سیام(3)9254**1449
کد N82602

وبگردی