آفتاب

وزارت کشور یمن پیدا شدن جسد بدون سر دیپلمات ایرانی را رد کرد

وزارت کشور یمن پیدا شدن جسد بدون سر دیپلمات ایرانی را رد کرد

فارس نوشت:

وزارت کشور یمن پیدا شدن پیکر بدون سر کارمند سفارت ایران در صنعا را رد و اعلام کرد پیکر یافته‌شده هنوز در مرحله شناسایی است.
به گزارش  پایگاه خبری «التغییر»، وزارت کشور یمن، اخبار منتشر شده مبنی بر پیدا شدن پیکر بدون سر «نوراحمد نیکبخت» وابسته اداری سفارت ایران در «صنعا» را که تابستان گذشته در این کشور ربوده شده بود، تکذیب کرد.

سرتیپ «حمود الضراب» رئیس پلیس استان «مارب» از سوی وزارت کشور یمن اعلام کرد: سرویس‌ پلیس این استان، یک پیکر بدون سر را که در منطقه «بیرشودق» واقع در حد فاصل دو منطقه «صافر» و «الدماشقة» مدفون شده بود، یافتند و به بیمارستانی در شهر «مارب» مرکز استان منتقل کردند تا پزشکی قانونی هویت او را شناسایی کند.

وی اخبار منتشر شده مبنی بر شناسایی هویت این فرد را تکذیب کرد و گفت که تا این لحظه پزشکی قانونی هیچ گزارشی به پلیس درباره هویت این فرد ارائه نکرده است و پلیس هنوز منتظر گزارش پزشکی قانونی است.

دیروز یک منبع امنیتی یمنی از پیدا شدن پیکر سربریده دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن خبر داد.

روزنامه الحیات نیز نوشت، پیکر این دیپلمات ایرانی که با قطع سر کشته شده در بیابانهای «عبیدة» استان مارب در شمال یمن کشف شده است.

ادعا شده بود که  پیکر این فرد در حال حاضر در مرکز بازرسی کیفری در مآرب قرار دارد و به زودی به صنعا منتقل خواهد شد.

پیش از این وزارت خارجه ایران ربوده شدن یک کارمند اداری سفارت ایران در صنعا را تایید کرده و خواستار پیگیری طرف یمنی برای آزادی نیکبخت شده بود.

52261

کد N81689

وبگردی