آفتاب
عضو کمیسیون تلفیق به مهر خبر داد:

حضور لاریجانی در جلسه کمیسیون تلفیق/تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و کشاورزی

حضور لاریجانی در جلسه کمیسیون تلفیق/تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و کشاورزی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس با حضور در کمیسیون تلفیق، از اعضای این کمیسیون خواست تا به مسئله تولید، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشند.

موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اعلام خبر حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای شیفت 2 کمیسیون تلفیق از ساعت 2 بعدازظهر گفت: آقای لاریجانی در کمیسیون تلفیق و در بین اعضای این کمیسیون پیرامون توجه به تولید، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی در برابر سخنان وزیر امور خارجه آمریکا که گفته است تمام گزینه ها علیه ایران روی میز است، صحبت کرد.

وی افزود: رئیس مجلس از نمایندگان درخواست کرد که توجه به مسائل داخل کشور، افزایش تولید، توجه به بخش فرهنگی، اقتصادی و دفاعی را در دستور کار داشته باشند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رئیس مجلس از اعضای کمیسیون تلفیق خواست که لایحه بودجه برای روز سه شنبه به صحن علنی برسد.

ثروتی همچنین در پاسخ به اینکه آیا نمایندگان هم اظهارنظری در این دیدار داشتند یا نه، پاسخ داد: نمایندگان عنوان کردند که بودجه تا سه شنبه به صحن نمی رسد؛ قرار شد تبصره هدفمندی در روز یکشنبه در کمیسیون ها بررسی شود، دوشنبه در کمیسیون تلفیق بررسی و چاپ شده و سه شنبه نیز به صحن علنی برسد.

کد N79749

وبگردی