آفتاب
همزمان با ادامه عملیات ارتش؛

هشدار وزیر دفاع عراق به تروریستها/ 5 خودرو بمبگذاری شده کشف شد

هشدار وزیر دفاع عراق به تروریستها/ 5 خودرو بمبگذاری شده کشف شد

وزیر دفاع عراق با تاکید بر ادامه عملیات مبارزه با تروریسم، به تروریستهای تکفیری هشدار داد هر کجایی که آنها پناه بگیرند، آن نقطه هدف حملات نیروهای ارتش قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، سعدون الدلیمی وزیر دفاع عراق گفت هر خانه یا محلی که افراد مسلح در آن پناه بگیرند، هدف نیروهای امنیتی و عشایر خواهد بود.

الدلیمی در دیدار با برخی از شیوخ عشایر استان الانبار تاکید کرد مسجدی که پناهگاه تروریستها و قاتلان و خونریزها و تعرض کنندگان به نوامیس مردم شود، هدف نیروهای ارتش، پلیس و عشایر خواهد بود.

وی هشدار داد هر کس به تروریستها پناه دهد یا راهنمای آنها باشد، دشمن ما و میهن خواهد بود.

خبر دیگر اینکه رسانه های عراق از کشته و زخمی شدن چهار نفر بر اثر انفجار بمب در شمال بغداد در مسیر عبور گشتی ارتش خبر دادند.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک هم روز گذشته از کشته شدن فرمانده شورای بیداری در حمله مسلحانه در غرب کرکوک خبر داده بود.

پایگاه خبری المدی پرس هم از کشته شدن دو تروریست تکفیری وابسته به آنچه گروه دولت اسلامی عراق و شام(داعش) خوانده می شود، در درگیری با نیروهای امنیتی عراق در شرق موصل خبر داده بود.

خبر دیگر اینکه فراکسیون العراقیه امروز جمعه تغییر موضع اسامه النجیفی رئیس پارلمان عراق و رئیس فراکسیون متحدون در خصوص عملیات مبارزه با تروریسم در الانبار را تکذیب کرد.

این در حالی است که ائتلاف دولت قانون تاکید کرد النجیفی در سفر به واشنگتن، اظهارات گذشته خود در مخالفت با عملیات ارتش در الانبار علیه تروریستها را پس گرفت تا آبروی خود را حفظ کند.

خبر دیگر اینکه پلیس استان دیالی از کشته شدن هفت تروریست داعش در غرب بعقوبه خبر داد.

پلیس دیالی همچنین اعلام کرد پنج خودرو بمبگذاری شده را کشف و خنثی کرده است، تروریستهای داعش قصد داشتند با منفجر کردن این خودروها، امنیت استان را برهم بزنند.

این در حالی است که سازمان ملل متحد اعلام کرد 65 هزار نفر طی یک هفته از فلوجه و الرمادی به سبب حملات گروه تروریستی موسوم به داعش فرار کرده اند.
 

کد N77660

وبگردی