آفتاب
در خطبه‌های نماز جمعه تهران

امامی کاشانی: موضع وزارت خارجه در مسأله هسته‌ای، محکم و موضع ملت است

امامی کاشانی: موضع وزارت خارجه در مسأله هسته‌ای، محکم و موضع ملت است

خطیب جمعه این هفته تهران با حمایت از مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسائل هسته‌ای و مذاکرات با 1+5، تصریح کرد: مواضعی که وزارت خارجه اکنون در رابطه با مسائل هسته‌ای و در مقابل 1+5 می‌گیرد، مواضعی محکم است که ملت و مقام معظم رهبری بر آن ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به ادعای آمریکا در مورد برچیده شدن تجهیزات هسته‌ای در ایران نیز اظهار کرد: آنچه امروز آمریکایی‌ها در مورد تجهیزات هسته‌ای کشورمان مطرح می‌کنند و مدعی‌ هستند که بخش‌های مختلفی از این تأسیسات باید برچیده شود، بطورکلی همانطور که وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرده است، بر خلاف قرارداد است.

امام جمعه موقت تهران افزود: همانطور که دولت جمهوری اسلامی ایران می‌گوید، طبق مذاکرات صورت گرفته قرار بر این است که تمام آنچه تاکنون بوده است بر جای خود باقی بماند و هیچ چیزی از جای خود تکان نخورد. طبق قرارداد، تنها غنی‌سازی بالاتر از 5 درصد است که محدود می‌شود و آن مقدار از اورانیوم 20 درصدی که ایران در اختیار دارد، اکسید خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمریکا، غرب و دنیا باید توجه کنند که مواضع جمهوری اسلامی ایران و مواضع وزارت امور خارجه، موضع تمام ملت ایران است و مردم ایران با استحکام و قدرت تمام از این موضع حمایت می‌کنند و به هیچ وجه مواضعی را که دشمن می‌خواهد به ایران تحمیل کند، نمی‌پذیرد.

ادامه دارد...

کد N77337

وبگردی