آفتاب

سردار نقدی: دشمن حساسیت شدیدی بر روی مداحان دارد

سردار نقدی: دشمن حساسیت شدیدی بر روی مداحان دارد

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حساسیت‌های شدیدی که دشمن روی مداحان و هیأت‌های مذهبی دارد و این روزها نیز برخی از نمونه‌های آن را دیدیم و شنیدیم، نشان‌دهنده اهمیت این جمعیت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی نخبگان ستایشگری اهل بیت(ع)، در جمع خبرنگاران گفت: باید از وجود مداحان اهل‌بیت، برای پیشبرد انقلاب بهره بگیریم و تلاش‌های ارزشمند این قشر از جامعه را که در انتقال ارزش‌ها به نسل بعد مؤثر بودند، تقدیر کنیم.

وی، وحدت را مهم‌ترین نیاز جهان اسلام دانست و افزود: آمریکا و صهیونیسم منشاء اختلاف هستند و نشانه آن این است که چه کسانی که به اسم اهل سنت به شیعیان توهین می‌کنند و چه کسانی که به اسم شیعه به اهل سنت توهین می‌کنند، هر دو در آمریکا و انگلیس ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی دارند و توسط یک سرویس جاسوسی حمایت می‌شوند و پول دریافت می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در شبه ‌قاره هند نیز همین کار را کردند؛ گاو را می‌کشتند و سر محله هندوها می‌گذاشتند. آنها قرآن را آلوده می‌کردند و در محله مسلمانان قرار می‌دادند تا اختلاف و جنگ به وجود آورند.

نقدی افزود: امروز امت اسلام به بیداری رسیده و اهل سنت به اهانت‌هایی که آن‌ها به نام شیعیان می‌کنند، باور ندارند و می‌دانند که اینان شیعیان واقعی نیستند.

وی در ادامه درباره نقش مداحان در انتقال فرهنگ عاشورا گفت: مداحان در کنار روحانیون، ستون فقرات و یکی از ارکان انتقال فرهنگ عاشورا به مردم هستند. آنها کسانی هستند که کار «زینبی» انجام داده‌ و پیام عاشورا را انتقال داده‌اند.

انتهای پیام

کد N76818

وبگردی