آفتاب
قادری به ایسنا خبر داد:

"تلفیق" از بعد از ظهر یک‌شنبه هدفمندی را بررسی می‌کند

"تلفیق" از بعد از ظهر یک‌شنبه هدفمندی را بررسی می‌کند

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت که پیشنهاد دولت در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 93 در جلسه علنی یک‌شنبه، ششم بهمن ماه مجلس اعلام وصول خواهد شد و کمیسیون تلفیق از بعدازظهر یک‌شنبه بررسی خود را در این باره آغاز خواهد کرد.

جعفر قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: پیشنهاد دولت در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها در سال 93 روز یکشنبه در جلسه علنی مجلس اعلام وصول می شود و بعد از ظهر همان روز کمیسیون های تخصصی در جلسات خود پیشنهاد دولت را بررسی می کنند و نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره آن مطرح خواهند کرد.

وی افزود: کمیسیون تلفیق نیز یکشنبه شب بررسی خود را درباره نحوه اجرای هدفمندی در سال آینده آغاز خواهد کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به جلسات امروز کمیسیون تلفیق از تصویب 4هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به مناطق محروم در جلسه امروز خبر داد و یادآور شد: بر این اساس اعتبار مربوط به ماده 180 قانون برنامه پنجم که مربوط به دو درصد توازن منطقه ای است، 4 هزار میلیارد تومان مصوب شد که به نسبت شاخص های محرومیت توزیع می شود.

به گفته قادری، دولت این رقم را در لایحه بودجه 600 میلیارد تومان پیش بینی کرده بود اما کمیسیون تلفیق آن را به 4 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

این عضو کمیسیون تلفیق در پایان گفت که این کمیسیون در روز شنبه نیز در سه شیفت تشکیل جلسه می دهد و تبصره های مراعا مانده، پیشنهادات الحاقی کمیسیون ها و اعضا را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N76620

وبگردی