آفتاب
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری:

حضور روحانی در داووس نوید بخش بازگشت آرامش به اقتصاد کشور است

حضور روحانی در داووس نوید بخش بازگشت آرامش به اقتصاد کشور است

تهران -ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با اشاره به حضور دکتر حسن روحانی در اجلاس داووس گفت: این حضور رییس جمهوری نوید بخش بازگشت آرامش به اقتصاد کشور است.

حمیدرضا شکوهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: اجلاس داووس به عنوان بزرگ ترین گردهمایی سیاسی و اقتصادی نشان دهنده اهمیت اقتصاد در دنیای امروز است.

وی اظهار داشت: حضور جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر در سطح مقامات عالی رتبه و رییس جمهوری نبوده است و دلیل آن هم نابسامانی وضعیت اقتصاد کشور بود که به دلیل اقدامات نادرست تحریم ها گریبان گیر ایران شده بود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید رویکرد جدیدی در حوزه های مختلف به خصوص حوزه اقتصادی آغاز شد، گفت: استراتژی دولت یازدهم بهبود وضعیت اقتصادی از طریق دیپلماسی فعال و منطقی است که تا کنون نیز گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

شکوهی همچنین با بیان اینکه وزیر نفت نیز در این سفر رییس جمهوری را همراهی می کند، اظهار داشت: این حضور نشان دهنده این است که ایران در دوره جدید به دنبال تعامل سازنده و موثر با کشورهای جهان در حوزه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی است.

وی همچنین به توافق ایران با گروه 1+5 اشاره و خاطر نشان کرد: این توافق علاوه بر کاهش تحریم ها، جو روانی مثبت و خوبی در داخل و خارج کشور برای حضور سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

شکوهی ادامه داد: سفر رییس جمهوری به اجلاس داووس این پیام را به جهانیان دارد که شرایط جدیدی همراه با آرامش و امنیت برای حضور سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده است.

سیام**9254**1436
کد N76405

وبگردی