آفتاب

سردار نقدی: ژنو دو با شکست مواجه می‌شود

سردار نقدی: ژنو دو با شکست مواجه می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مذاکرات ژنو 2 به شکست خواهد انجامید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست وزیر کشور برگزار شد درباره مذاکرات ژنو 2 گفت: این مذاکرات شکست خواهد خورد؛ زیرا مهمترین مولفه‌ها و اهرم‌هایی که در منطقه تاثیرگذار هستند در این مذاکرات نادیده گرفته شده است.

وی در مورد جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز اظهار کرد: امروز ما شاهدیم که در عرصه مبارزه با مواد مخدر عزمی جدی به وجود آمده است. امروزه مواد مخدر به عنوان یک سلاح بکار گرفته می‌شود و استکبار که از جوانان کشور ما سیلی خورده است با افزایش تولید مواد مخدر در همسایگی ما به دنبال این است که دیگر امثال شهید فهمیده از نسل جوان ما بیرون نیاید. امروزه همه موظفیم به مسوولان در زمینه مبارزه با مواد مخدر کمک کنیم.

نقدی همچنین با بیان اینکه باید در همین زمینه مردم را به کمک طلبید، اظهار کرد: دستگاه‌های کشور زحمت زیادی می‌کشند، اما این زحمات کافی نیست ما باید همه مردم را به صحنه بیاوریم که بسیج رسالت خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به طرح جدید مبارزه با مواد مخدر گفت: این طرح یک طرح همه جانبه است که ما هیچ مولفه‌ای را در آن نادیده نگرفته‌ایم یعنی تولیدکننده‌،‌ توزیع‌کننده‌، مصرف‌کننده و جامعه آسیب‌پذیر را مخاطب قرار می‌دهیم و با یک انسجام فراگیر و مشارکت عمومی مردم سعی در مبارزه با مواد مخدر داریم.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح در گذشته پیشنهاد شد که الان جدی گرفته شده است گفت: در این طرح جنبه‌های پیشگیرانه محور کار است.

انتهای پیام

کد N75629

وبگردی