آفتاب

تبصره هدفمندی یارانه‌ها در دستورکار کمیسیون تلفیق قرار گرفت/ تعیین 52 هزار میلیارد تومان بودجه هدفمندی 93

تبصره هدفمندی یارانه‌ها در دستورکار کمیسیون تلفیق قرار گرفت/ تعیین 52 هزار میلیارد تومان بودجه هدفمندی 93

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه پیشنهاد تبصره قانون هدفمندی یارانه ها در دستورکار کمیسیون تلفیق قرار گرفت گفت: درآمد اجرای هدفمندی یارانه ها در بودجه 63 از محل اصلاح قیمت نان، برق و کالا و خدمات پیس بینی شده است.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تحویل تبصره مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال 93 به مجلس گفت: این تبصره امروز توسط نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق بودجه سال 93 ارجاع داده شد و در دستورکار بررسی کمیسیون قرار گرفت.

وی تاکید کرد: از آنجایی که این تبصره به همراه لایحه بودجه سال 93 به مجلس ارائه نشده تبصره به عنوان پیشنهاد اعضای کمیسیون تلفیق و با امضای حدود 40 نفر از اعضا در دستور کار قرار گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها برای سال آینده 632 هزار میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: 519 هزار میلیارد ریال از این درآمد از محل اصلاح قیمت کالا و خدمات و 113هزار میلیارد ریال دیگر آن از اصلاح یارانه نان و برق به دست خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که تبصره هدفمندی یارانه ها امروز به تصویب هیات وزیران رسید، گفت: کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص رسیدگی به لایحه بودجه آخرین جلساتش را تشکیل می دهد و با توجه به توافقی که با مجلس صورت گرفته بود قرار شد که دولت موضوع هدفمند سازی یارانه ها را در قالب یک تبصره به مجلس تقدیم کند.

کد N75192

وبگردی