آفتاب

دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته وقف تشکیل می‌شود

دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته وقف تشکیل می‌شود

معاون سازمان اوقاف با اشاره به این‌که «برنامه‌های هفته وقف براساس نظرسنجی مطابق با دستورالعمل سازمان و بهره گیری تجارب گذشته برگزار می‌شود» گفت: دبیرخانه دائمی ستاد هفته وقف به منظور برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های این هفته تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های سازمان اوقاف در هفته وقف اظهار کرد: مدیران و کارکنان سازمان اوقاف در هفته وقف با اقدامات شبانه روزی خود، یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور را رقم زدند.

وی با بیان این‌که «مقرر شد، دبیرخانه ستاد برگزاری و بزرگداشت هفته وقف به صورت مستمر و دائمی فعالیت کند و در هرماه یک جلسه تشکیل دهد» افزود: براساس مصوبه ستاد هفته وقف، اقدامات انجام گرفته در ستاد و ابتکارات استان‌ها بصورت یک کتاب توسط کمیته فرهنگی منتشر می‌شود.

شرفخانی با بیان این‌که «پذیرای پیشنهادهای اعضای ستاد و کارکنان استان‌ها در زمینه سازوکار ایجاد و ثبت وقف‌های کوچک هستیم» ادامه داد: در هفته وقف سال 92 ، نشست هم اندیشی حوزه علمیه و وقف برگزار شد که نتایج بسیار مناسبی بدست آمد و مقرر شد این همایش در ایام سال نیز بصورت استانی برگزار شود.

رئیس ستاد هفته وقف با اشاره به این‌که «توسعه نشست‌های صنفی و تخصصی وقف مورد تاکید است» تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم در خصوص استفاده از ظرفیت ورزش در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N74268

وبگردی