آفتاب

چرا رفتارهای احمدی نژاد هنجار شده است!

چرا رفتارهای احمدی نژاد هنجار شده است!

همکار نشریات اصلاح‌طلب می‌گوید، رادیکال‌ها مخالف سفرهای استانی رئیس‌جمهور هستند.

به گزارش آفتاب  سعید لیلاز در مصاحبه با آریا گفت: ایده سفرهای استانی از دوره آقای احمدی‌نژاد شکل گرفت و بنده هم به عنوان یکی از موافقین این موضوع بودم و از این ایده نیز دفاع کردم. همچنین معتقدم که چنانچه قرار باشد انتقادی از قدرت یا دولتی صورت بگیرد باید در زمان روی کار بودن آن شخص باشد و هنگام برکناری از قدرت انتقاد از عملکرد آن شخص کار بی‌فایده است.
وی افزود: هر عمل یا ایده‌ای که آقای احمدی‌نژاد انجام داده نباید عملکردی منفی تلقی شود و همچنین نباید متمرکز بر این قضیه باشیم که بگوییم آقای روحانی موظف است متفاوت یا دنبال‌روی آقای احمدی‌نژاد باشد و همین شاخص قرار دادن رفتارهای آقای احمدی‌نژاد نباید به یک هنجار تبدیل شود که این یک عمل بسیار نادرست به شمار می‌رود.
لیلاز گفت: هنگامی که آقای احمدی‌نژاد به طرح ایده سفرهای استانی پرداخت با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد چرا که یکی از مشکلات کشور ما مسئله توسعه‌نیافتگی جغرافیایی است و اینکه خارج از تهران همه‌جا به صورت خرابه وجود داشته باشد جای تاسف دارد.
اخیرا کسانی چون صادق زیباکلام و مرتضی کاظمیان (از اعضای فراری گروهک ملی مذهبی) سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان را شبیه سفرهای استانی احمدی‌نژاد خوانده و ضمن پوپولیستی خواندن این سفرها، ابراز تاسف کرده بودند.
کد N73745

وبگردی