آفتاب
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد،

ترس آمریکا از ایران مانع تسری سیاست‌های زورگویانه آنها در ژنو 2 می‌شود

ترس آمریکا از ایران مانع تسری سیاست‌های زورگویانه آنها در ژنو 2 می‌شود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که ترس آمریکایی‌ها و لابی صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران مانع تسری سیاست‌های زورگویانه گسترده‌تر توسط آمریکایی‌ها در ژنو 2 خواهد شد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: جمهوری اسلامی ایران ضرورتی به حضور در کنفرانس ژنو 2 نمی‌دید ولی حضور ایران در این کنفرانس موجب دلگرمی مردم سوریه و کشورهایی که برای حل بحران سوریه نگران بودند، می‌شد.

نماینده مردم آستارا تصریح کرد: برخورد منافقانه آمریکایی‌ها بار دیگر نشان از روحیه شیطان‌صفتانه و جنایتکارانه سیاستمداران آمریکایی است و بان کی مون تحت تاثیر این جنایتکاران دعوتش از جمهوری اسلامی ایران را پس گرفت.

وی افزود: کشورهای اسلامی و انسان‌های خداترس هرگز از مواضعشان عقب‌نشینی نمی‌کنند ولی کشورهای غیر اسلامی و انسان‌های واداده و وابسته به زورگویان از مواضعشان عقب‌نشینی می‌کنند و رفتار دبیرکل سازمان ملل تاییدی بر این موضوع است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که آمریکایی‌ها از حضور ایران در مذاکرات ژنو 2 در هراس بودند، گفت: هر چند که در صورت حضور ایران در کنفرانس ژنو 2 ممکن بود همان سیاست‌های خصمانه را به تصویب برسانند ولی ترس آنان از جمهوری اسلامی ایران مانع از گسترده‌تر شدن شعاع تصمیمات خصمانه و ظالمانه آمریکایی‌ها است.

نماینده مردم آستارا تاکید کرد:‌ ترس آمریکایی‌ها و لابی صهیونیسم از جمهوری اسلامی ایران مانع تحمیل خواسته‌های نامشروع آنان نسبت به ملت سوریه خواهد شد.

انتهای پیام

کد N73359

وبگردی