آفتاب

سمورها هم پیشگو می شوند

سمورها هم پیشگو می شوند

مسکو - ایرنا- در باغ وحش سوچی به دو سمورآبی مهارت پیش بینی برندگان بازی های المپیک زمستای 2014 را یاد داده اند تا آنان با تبعیت از روال چند سال گذشته بازی های جام جهانی نتایج مسابقات را پیشگویی کنند.

به گزارش ایرنا رادیو صدای روسیه روز سه شنبه در گزارشی در این باره اعلام کرد:ساکنان شهر بندری سوچی در سواحل دریای سیاه با تقلید از هشت پای پیشگوی آلمانی جام جهانی به نام پائول یک جفت سمور آبی به نام های اشلی و هری را به باغ وحش میزبان المپیک زمستانی 2014 آورده اند.

گزارش حاکی است: آنها این حیوانات را در جنگل و در حالی که صدمه دیده بودند پیدا کرده اند .

ژانا زازینا معاون باغ وحش سوچی گفت: کارکنان این مرکز متوجه شده اند که این سمورهای آبی به طور فعال به بازی واکنش نشان می دهند.

وی افزود: کارکنان باغ وحش سوچی به تمرین دو سمور اهتمام کردند و حال آنان از سمورهای آبی سوال می کنند و حیوانات نیز با نشان دادن کارت حاوی نام ورزشکاران یا تیم به این سوالات پاسخ می دهند.

کارکنان باغ وحش سوچی امیدوارند که این دو سمور آبی واقعا بتوانند پیروزی های ورزشکاران را در بازی های المپیک زمستانی 2014 در سوچی پیشگویی کنند.

بازیهای المپیک زمستانی 2014 سوچی حدود دو هفته دیگر در شهر بندری سوچی با شرکت ورزشکارانی از 87 کشور جهان در ساحل دریای سیاه آغاز می شود.

دولت روسیه برای برگزاری هر چه بهتر این بازی ها حدود 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است.

اروپام/518**1856
کد N72564

وبگردی