آفتاب
سبحانی نیا مطرح کرد:

تلاش برخی جریان های سیاسی برای بازگرداندن انسجام به نیروهای اصولگرا

تلاش برخی جریان های سیاسی برای بازگرداندن انسجام به نیروهای اصولگرا

تهران - ایرنا - نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس ورود به مباحث مربوط به انتخابات آتی مجلس را به مصلحت کشور ندانست و گفت: برخی جریان های سیاسی به دنبال بازگرداندن انسجام به نیروهای اصولگرا بعد از انتخابات اخیر ریاست جمهوری هستند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ورود به بحث انتخابات مجلس خیلی زود است هنوز حدود 2 سال و پنج ماه از عمر مجلس نهم باقی مانده است.

وی در عین حال افزود: برخی جریان های سیاسی حرکت هایی را در این زمینه شروع کرده اند و تصور می کنند فضا را برای حضور برخی جریان ها باز کنند.

سبحانی نیا ادامه داد: اینکه از هم اکنون فضای انتخاباتی و جبهه بندی های سیاسی در فضای عمومی کشور حاکم شود، برای کشور عوارض و پیامدهای بدی دارد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی حاکم کردن فضای انتخاباتی در کشور را به مصلحت ندانست و گفت: کشور به تازگی از انتخابات ریاست جمهوری فارغ شده است و باید اجازه داد که کار دولت سامان بگیرد نه اینکه با ورود به بحث انتخابات آتی مجلس که دو سال دیگر برگزار می شود، مشکل زا شویم.

سبحانی نیا درباره جلسات مستمر سیدرضا تقوی با تشکل های اصولگرا اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده است که این نشست ها انتخاباتی نیست بلکه در جهت انسجام نیروهای اصولگرا صورت می گیرد.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نوعی واگرایی را در بین نیروهای اصولگرا شاهد بودیم که بزرگان این جریان سعی می کنند آسیب های ناشی از آن را بر طرف کنند اما برخی از آن برداشت انتخاباتی داشتند.

عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: اصولگرایان به خاطر آسیبی که واگرایی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر دیدند، احساس می کنند که باید این نقیصه را جبران کنند و لذا تلاش هایی را سامان داده اند.

سبحانی نیا با تاکید بر اینکه فراکسیون رهروان ولایت هنوز به مباحث انتخاباتی ورود نکرده است، گفت: شورای مرکزی این فراکسیون ششم بهمن جلسه دارد تا روسای کمیته های تخصصی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فرهنگی را انتخاب کنند.

سیام**2025 ** 1418
کد N72084

وبگردی