آفتاب

نماینده مجلس: تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای به ثمر نشست

نماینده مجلس: تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای به ثمر نشست

تهران - ایرنا - نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که زحمات طاقت فرسای آنان به ثمر نشست و دشمن را مجبور به قبول حقانیت کشور عزیز ایران اسلامی در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای و تعلیق تحریم های ظالمانه خود کرد، تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «عبدالکریم رجبی» در نطق میان دستور جلسه علنی روز سه شنبه مجلس اظهار داشت: به استکبار جهانی و ایادی آنان هشدار می دهم که دست از شیطنت های غیر اخلاقی بردارید و به تعهدات خود پایبند باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ایران اسلامی به عنوان مقتدرترین کشور منطقه، نقش تعیین کننده ای در معادلات سیاسی منطقه دارد و هر مذاکره ای بدون حضور ایران اسلامی منجر به شکست خواهد شد.

رجبی همچنین گفت: اقدام سازمان ملل در دعوت از کشورمان برای شرکت در ژنو 2 و پس گرفتن آن تحت فشار آمریکا نشان داد که این سازمان گوش به فرمان استکبار است و استقلال لازم را ندارد.

این نماینده مجلس به مشکلات استان گلستان اشاره کرد و افزود: استان گلستان با وجود پتانسیل های بالای معدنی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری جزو های هشت استان محروم کشور است در استان گلستان توسعه کشاورزی مستلزم مکانیزاسیون و صنایع تبدیلی و توسعه گردشگری مستلزم سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت ها است.

رجبی ادامه داد: صنعتی شدن استان در گرو احداث صنایع پیشرو، نوین و مادر است که استان را در مسیر توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار قرار می دهد.

این نماینده مجلس همچنین بر همدلی وحدت و تعامل در کشور تاکید کرد و افزود: همفکری وفاق و اتفاق نظر می تواند استان گلستان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

سیام**2025**1535
کد N71950

وبگردی