آفتاب
آریایی‌نژاد در نطق میان دستور:

مسئولان کنونی لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند

 مسئولان کنونی لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند

نماینده ملایر در مجلس گفت: مسئولان کنونی به تاریخ 100 سال اخیر ایران به هوش باشند و در معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند و فردای تاریخ شرمنده نشوند.

 
 
به گزارش آفتاب به نقل از فارس، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: با وجود فتنه‌های رنگی و مخملی گوناگون، یک ندا به گوش می‌رسد که ملت توانمند ایران خدایی و در راه حق قرار گرفته است و از آرمان‌های خود جانانه دفاع می‌کند و این منشأ عزت ماست.


وی با بیان اینکه ملت عاشورایی ایران تحمیل‌های توافقنامه ژنو را ظالمانه می‌داند، افزود: مسئولان کنونی به تاریخ 100 سال اخیر ایران به هوش باشند و در معاهدات و تفاهمات خوب دقت کنند تا لقب شاه سلطان حسین را در کارنامه خود حک نکنند و فردای تاریخ شرمنده نشوند.


عضو کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد: مراقب حمایت‌های جک استراو هم باشیم که روباه پیر شده عابد و زاهد و مسلمان و روزی که دشمن از ما تعریف کند، روز عزای ماست.


آریایی‌نژاد تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اهل جنگ با هیچ کشوری نیست، اما در دفاع از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر دشمن متحد و یکپارچه است.


نماینده ملایر با اشاره به مسائل اقتصادی کشور گفت: براستی چه عیبی در اقتصاد کشور وجود دارد که بابک زنجانی‌ها، خاوری‌ها و شهرام جزایری‌ها از آن سر بر می‌آورند، واقعا امکان رصد اموال و دارایی‌های یک شبه و بادآورده وجود ندارد، براستی مسئولان نمی‌توانند خود را از شر این متملقان و چاپلوسان رهایی بخشند.


وی اضافه کرد: واقعا امکان نظارت بر مناقصه‌ها، مزایده‌ها و جابه‌جایی‌ها وجود ندارد، نقش دولت و بانکداری الکترونیک کجاست، با چه حساب و کتابی 80 هزار میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها به 30 نفر تعلق دارد.


نماینده مردم ملایر خاطرنشان کرد: راستی چگونه است که ما این همه سلطان و آقازاده داریم، سلطان شکر، سلطان فولاد، سلطان موز، سلطان دارو، سلطان پورشه، وقتش نرسیده که اقتصاد یک پالایشی از خوی سلطان‌پروری به عمل آورد.


آریایی‌نژاد با اشاره به مسائل سیاسی کشور بیان داشت: واقعا چرا برخی جرأت نام بردن و محکوم کردن فتنه را ندارند، اگر سرعت محاکمه آنهایی که به ستونی تکیه داده‌اند طوری باشد که نتیجه عدالت سریع‌تر مشخص شود، مردم دلگرم‌تر شوند، گفته‌اند دقت فدای سرعت نشود، اما تنبیه بلافاصله بعد از جرم اثر تربیتی دارد.


وی ادامه داد: کسانی که به خوبی سرنوشت افراط و تفریط را می‌دانند و آن را تجربه کرده‌اند، به افراد مستقل، صادق، دلسوز، مردمی، ساده زیست،‌کارآمد، تلاشگر و مومن احترام بگذارند و از وجود آنها بی‌بهره نمانند، گرچه حق این است که هر جناحی از افراد خود استفاده کند، اما افراد اخلاقی هم در هر جناحی وجود دارد و تندروها برای هر جناحی سم مهلک به شمار می‌آیند.


عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه علاج همه مشکلات زمینه‌سازی برای اجرا کردن احکام و فرهنگ اسلام ناب در جامعه است، تصریح کرد: راستی تا دیر نشده پیش‌بینی افزایش جنایت‌ها و شرارت‌های دائمی صهیونیست‌ها و غرب را بنمایید که در ایام خرداد که مردم محو بازی‌های جام جهانی فوتبال هستند، معمولا بازارشان سکه می‌شود.
کد N71516

وبگردی