آفتاب
‌امام‌جمعه اردبیل:

‌کارکنان از پرداختن به کارهای شخصی در ساعات کار اداری بپرهیزند

‌کارکنان از پرداختن به کارهای شخصی در ساعات کار اداری بپرهیزند

امام جمعه اردبیل گفت‌: مدیران دستگاه‌های اجرایی ما باید تمام تلاش و کوشش خود را در جهت اعتلای فرهنگ عمومی در جامعه به یک زندگی قانونمند و منظم سوق دهند.

به گزارش ایسنا‌، آیت‌الله سید حسن عاملی ‌در دیدار با مدیران و کارکنان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خواستار تغییر نوع نگرش مدیران بر نحوه مدیریت کلان شد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ما باید تمام تلاش و کوشش خود را در جهت اعتلای فرهنگ عمومی در جامعه به یک زندگی قانونمند و منظم سوق دهند تا شاهد یک جامعه ایده‌آل اسلامی از همه منظر باشیم.

وی افزود‌: در کشور‌های توسعه یافته تولید علم نقش و پایه اساسی ایجاد اشتغال، بالا بردن سطح زندگی مردم و شکوفایی و رشد اقتصاد آن جامعه را ایفا می‌کند.

عاملی خاطر‌نشان کرد: تبدیل نشدن علم به ثروت از مهمترین عوامل عقب‌ماندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود و بایستی تمام تلاش و همت خود را برای جبران کاستی‌ها به کمک تفکر والا و سرمایه انسانی به کار بندیم و شاهد رشد و توسعه اقتصادی سریع کشورمان باشیم و در این راستا نحوه و روش زندگی برخی کشورهای توسعه یافته اسلامی و موفق در زمینه مسائل اقتصادی و گرایش و برنامه‌ریزی دقیق به عدالت اقتصادی و فرهنگی می‌تواند راهکاری مناسب برای توسعه همه‌جانبه کشور باشد.

وی بر برابری برخورداری کارکنان دستگاه‌های مختلف دولتی از سایر امکانات رفاهی از جمله زمین مسکونی تاکید کرد و ادامه داد: در ادارات ما طوری نباشد که چون فلان دستگاه ابزار و قدرت کافی برای جولان دارد از حقوق و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایر ادارات برخوردار شود و کارکنان آن دستگاه یک شبه میلیونر شوند، طبیعی است که این عمل تبعات منفی در بین کارکنان و جامعه داشته باشد و یک ناهنجاری شدید بین خانواده‌ها و جامعه پدید آید و تمام معادلات جامعه را بر هم زند.

وی کارکنان را از پرداختن به کارهای شخصی در ساعات کار اداری بر حذر داشت و گفت: حتی یک دقیقه از وقت اداری نبایستی به خود شخص تعلق گیرد و باید تمام ساعات اداری در اختیار ارائه خدمت به مردم و کارهای دولتی باشد.

انتهای پیام

کد N71348

وبگردی