آفتاب

جعفری: اگر هر صاحب اندیشه‌ای نقد نشود مثل آب راکد تباه می‌شود

جعفری: اگر هر صاحب اندیشه‌ای نقد نشود مثل آب راکد تباه می‌شود

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پذیرش نقد از سوی مسوولان که مخاطب اصلی درجامعه نیز به شمار می روند، گفت: اگر شخصیتی نقد نشود بداند که مثل آب راکد تباه خواهد شد و اولین ضربه به خود فرد و جامعه خواهد خورد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هر صاحب اندیشه و ایده‌ای،‌ هر مسوولی و هر شخصیتی اگر نقد نشود بداند که مثل آب راکد حتما تباه خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نقد به فرد نشاط می‌دهد و فرصت تجدید نظر در اندیشه و اصلاح را فراهم می‌کند و می تواند کاری کند یک شخص آینده را بهتر بسازد و اگر هر فردی تن به نقد ندهد اولین ضربه به خود او و سپس جامعه هدف خواهد خورد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته کاملا روشن و مشخصی وجود دارد مبنی براینکه هر کسی می‌خواهد رشد کند باید بداند که جامعه پویا با رشد افراد شکل گیرد و اهداف سازمانی نیز محقق شود باید پذیرای نقد هم باشد.

جعفری با بیان اینکه اصلی‌ترین مخاطبی که قرآن هم به آن اشاره می‌کند که باید نقدپذیر باشند مسوولان هستند، گفت: مسوولان باید ضمن پذیرش نقدها پاسخگویی لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید بدانیم تنها راه رشد، نقدپذیری است بعضی‌ها به ظاهر دم از نقدپذیری می‌زنند اما در واقعیت خلاف آن را انجام می‌دهند.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره آثار برخورد قضایی با منتقدین، گفت: با انجام این کار جلوی پیشرفت و شکوفایی هم در جامعه و هم در شخصیت افراد گرفته می ‌شود و خیرخواهی رنگ می‌بازد و اندیشه خیرخواهان هرگز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام

کد N70910

وبگردی