آفتاب

گزارش وزیر اطلاعات در کمیسیون شوراهای مجلس درباره آخرین وضعیت امنیت مرزها

گزارش وزیر اطلاعات در کمیسیون شوراهای مجلس درباره آخرین وضعیت امنیت مرزها

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون در مورد آخرین وضعیت امنیت داخلی کشور در مرزها گزارشی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «امیر خجسته» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه آخرین وضعیت امنیت داخلی کشور در مرزها و تحرکات گروه های نفاق و ضاله مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت اطلاعات، اشراف اطلاعاتی کشور را در سطح جهان بی نظیر توصیف کرد و گفت: اکنون به لطف الهی و عنایات امام زمان(عج) و تلاش های شبانه روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، کشور در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان بوده و تمام تحرکات گروه های مرتبط با معاندین به صورت لحظه به لحظه رصد می شود.

وی گفت: وزیر اطلاعات در این جلسه بیان کرد که سیاست ما در دوران دولت تدبیر و امید، تامین امنیت مردم بوده و ما قصد داریم تا مردم مجموعه وزارت اطلاعات را همراه با خود بدانند.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام علوی در این جلسه بیان کرد که وزارت اطلاعات به مصداق اشداء علی الکفار رحماء بینهم، با قاطعیت در برابر عاملان تجاوز به حقوق مردم ایستاده و با نرمی و مهربانی در کنار مردم خواهد بود.

خجسته در ادامه با بیان اینکه امنیت فعلی کشور مرهون زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) است، گفت: اکنون سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در بالاترین سطح تسلط بر اوضاع در منطقه و حتی جهان بوده و این یک نکته بسیار مثبت در کارنامه وزارت اطلاعات می تواند است.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات صورت گرفته در این وزارتخانه از زمان حضور حجت الاسلام علوی در راس این وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که با حضور ایشان و بهره مندی وزارت اطلاعات از نیروهای متعهد و اخلاق مدار، سیاست های دولت تدبیر و امید بر اساس اعتدال و عقلانیت پیش رود.

سیام**9121**1535
کد N70279

وبگردی