آفتاب

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به کروبی

 پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به کروبی

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پیامی درگذشت فاطمه کروبی خواهر مهدی کروبی را به وی تسلیت گفت.

 
به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی در این پیام خطاب به مهدی کروبی آورده است: درگذشت خواهر بزرگوار شما، خانم فاطمه کروبی موجب تأسف و تألم خاطر گردید.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام خود افزوده است: با تسلیت این مصیبت به جنابعالی و خانواده های کروبی و ملکی، علو درجات آن فقیده سعیده و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسالت می نمایم.
 
همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، سیدحسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت خواهر حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را تسلیت گفت.
وی در پیام تسلیت خود آورده است: مصیبت وارده درگذشت خواهر گرامی تان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسع و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
همچنین محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان نیز در پیامی خطاب به فاطمه کروبی همسر حجت الاسلام مهدی کروبی، درگذشت خواهر همسر وی را تسلیت گفت.
وی در پیام تسلیت خود آورده است: خبر درگذشت سرکار خانم فاطمه کروبی خواهر همسرگرامیتان موجب تاثر و تالم اینجانب شد.
در پیام عارف آمده است: این مصیبت را به جنابعالی، خانواده های محترم کروبی وملکی بخصوص به برادر بزرگوارم حجت الاسلام والمسلین آقای مهدی کروبی و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از درگاه احدیت برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای شما و جناب آقای مهدی کروبی طول عمر با عزت توأم با سلامتی و توفیق روزافزون طلب می کنم.
کد N70057

وبگردی