آفتاب

محمود عباس، روز چهارشنبه به روسیه می‌رود

محمود عباس، روز چهارشنبه به روسیه می‌رود

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه با هدف بحث و گفتگو در خصوص مساله فلسطین و پاره‌ای از مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به روسیه سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری فلسطین پرس، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز چهارشنبه سفر چهار روزه خود به روسیه را آغاز می‌کند.

قرار است عباس در این سفر با برخی رهبران سیاسی و مذهبی روسیه دیدار و از دو شهر مسکو، پایتخت روسیه و سن پترزبورگ دیدن کند.

فائد مصطفی، سفیر فلسطین در روسیه خاطرنشان کرد که محمود عباس روز پنجشنبه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دیدار و در خصوص مساله فلسطین و روابط دو جانبه و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: قرار است محمود عباس با دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه، اسقف مسکو و راوی عین الدین، رئیس شورای فتوادهی روسیه نیز دیدارهایی برگزار کند.

وی همچنین پیش‌بینی کرد که در این دیدار برخی توافقنامه‌ها میان دو کشور به ویژه در عرصه همکاری میان وزارت کشور و بهداشت و گمرک به امضا برسد.

همچنین قرار است محمود عباس در شهر سن پترزبورگ با برخی مسئولان این شهر دیدار کرده و در خصوص همکاری میان این شهر و شهرهای فلسطینی بحث و گفتگو کند.

انتهای پیام

کد N69183

وبگردی