آفتاب

تمرد بحرین: ادامه انقلاب، تنها راه پایان حکومت دیکتاتوری است

تمرد بحرین: ادامه انقلاب، تنها راه پایان حکومت دیکتاتوری است

جنبش "تمرد بحرین" با بیان این که ادامه انقلاب تنها راه تحقق خواسته‌های مردم بحرین است، رژیم آل خلیفه را به سیاسی بازی و قبضه قدرت در این کشور متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، جنبش تمرد بحرین در بیانیه‌ای تاکید کرد: ادامه انقلاب تنها راه ما برای رسیدن به خواسته‌هایمان است.

جنبش تمرد بحرین همچنین اعلام کرد: تظاهرات مسالمت‌آمیز تنها گزینه مهم و استراتژیک و مقاومت مدنی تنها سلاح کارآمد و موثر مردم بحرین است.

در این بیانیه آمده است: تلاش‌های شکست خورده نیروهای رژیم آل خلیفه برای فرار از انقلاب و عدم احترام به حق مردم و عدم قصاص عادلانه ناقضان حقوق بشر بر کسی پوشیده نیست. رژیم آل خلیفه به رغم فشارهای بین‌المللی همچنان در لبه پرتگاه مرگ، به بازی سیاسی خود ادامه می‌دهد و جنگ رسانه‌ای و امنیتی علیه مخالفان را رها نمی‌کند، این نشان‌دهنده آن است که نظام حاکم قصد دارد قدرت را قبضه کرده و انقلاب ملت بحرین را سرکوب کند.

جنبش تمرد بحرین با تاکید بر همبستگی و همکاری احزاب بحرینی اعلام کرد: پایان حکومت دیکتاتوری در بحرین و تحقق حقوق مردم بدون جنبش انقلابی مداوم محقق نخواهد شد.

انتهای پیام

کد N68956

وبگردی