آفتاب
از دانشگاه ایرانیان تا ایمیل مخصوص احمدی نژاد

رئیس جمهور سابق قصد بازگشت به قدرت را دارد؟

رئیس جمهور سابق قصد بازگشت به قدرت را دارد؟

همین چند روز پیش بود که مشاور وزیر کشور دولت احمدی نژاد یعنی عبدالرضا داوری در مصاحبه ای اعلام کرد : رئیس جمهور سابق هیچ انگیزه و اراده‌ای...

به گزارش آفتاب به نقل از هشت صبح، همین چند روز پیش بود که مشاور وزیر کشور دولت احمدی نژاد یعنی عبدالرضا داوری  در مصاحبه ای اعلام کرد : رئیس جمهور سابق هیچ انگیزه و اراده‌ای برای بازگشت به قدرت ندارد .
وی در مورد حمایتهای احمدی ن‍ژاد از مشایی نیز گفت:بحث آقای مشایی فرق می‌کرد!
این در حالی است که حمایت های بی چون و چرای  محمود احمدی نژاد از اسفندیار رحیم مشایی و تلاش وی برای رساندن اسفندیار جنجالی دولت دهم به کرسی ریاست جمهوری هنوز از یادها نرفته است.
هنوز از یاد نرفته است که محمود احمدی نژاد به همراه اسفندیار رحیم مشایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت و دست مردی جنجالی که حالا مرد بهاری لقب گرفته بود را بالا برد.
در آن روزها همه از مدل پوتین –مدودف سخن می گفتند و قصد یاران احمدی نژاد برای چرخش در قدرت اما این هدف با هشیاری شورای نگهبان  به مرحله عمل نرسید .
حالا نیز هر چند یاران محمود احمدی نژاد می گویندرئیس دولت دهم قصد بازگشت به  قدرت را ندارد اما جنجال ها بر سر افتتاح دانشگاه ایرانیان که پایگاهی با پرده علم برای نطدیکان احمدی نژاد است و تلاش وی برای ماندن در میان افکار عمومی نشان از هدفی دیگر دارد.
به تازگی نیز، سایت دولت بهار(وابسته به حامیان محمود احمدی نژاد) ایمیلی را برای ارتباط مستقیم هواداران و افکار عمومی با رئیس جمهور سابق اعلام کرده است.
این سایت در مطلبی اعلام کرده است:
از این پس دوستداران دکتر احمدی نژاد می توانند از طریق ایمیل  [email protected]با وی  ارتباط برقرار نمایند.
قبلا برای احمدی نژاد یک جی میل ساخته شده بود که سایت دولت بهار اعلام کرده است برای اطمینان مخاطبان از "عدم سوءاستفاده بیگانگان" ایمیل قوق را که یک ایمیل داخلی است را عرضه کرده است.
البته از مدت ها چیش جریان و چهره های نزدیک به احمدی نژاد در فضای مجازی فعالیت منظمی دارند و به نظر می رسد با یک دستور کار مشخص، داغ نگاه داشتن موضوعات مربوط به رئیس جمهور سابق را دنبال می کنند که این مساله بی منظور به نظر نمی رسد!
از سوی دیگر، حمود احمدي نژاد از معدود سياستمداران ايراني است که تجربه حضور در مجلس را نداشته است چرا که  سه رئيس جمهور پيش از وي همگي سابقه حضور در مجلس شوراي اسلامي را داشتند.
 او اما نه تنها سابقه اي از اين دست نداشته، بلکه در زمان حضور در رياست قوه مجريه، رابطه خوبي هم با اين قوه قانونگزاري جمهوري اسلامي نداشته است.
 در کارنامه وي چندين مورد تمسخر و بي اعتنايي به اين نهاد نماينده مردم در ساختار نظام وجود داشته است که بخش‌هاي مهمي از تاريخ سياسي معاصر ايران را تشکيل مي‌دهد اما اين سابقه سبب نمي‌شود که رئيس جمهور سابق نسبت به انتخابات آينده مجلس بي تفاوت باشد.
برخي از تحليل گران مجلس دهم را فرصتي مي‌دانند که احمدي نژاد براي بازگشت به قدرت بي اعتنا از کنار آن نخواهد گذشت.
به این ترتیب نمی توان از فعالیت های مجازی احمدی نژادی ها و دانشگاه ایرانیان ساده گذشت و به نظر نمی رسد محمود احمدی نژاد قصد ترک کردن کرسی های قدرت را داشته باشد.
کد N68607

وبگردی