آفتاب

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام، انتصاب دستیار جوان دولت را تبریک گفت

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام، انتصاب دستیار جوان دولت را تبریک گفت

در پی انتصاب سعید الله‌بداشتی رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، به سمت دستیار جوان رییس دولت یازدهم، شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام طی اطلاعیه‌ای انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.

در پی انتصاب سعید الله‌بداشتی رئیس ستاد جوانان و دانشجویان حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، به سمت دستیار جوان دولت یازدهم، شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام طی اطلاعیه‌ای انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این اطلاعیه به شرح است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای سعید الله بداشتی؛ انتصاب جنابعالی را به سمت دستیار جوان دولت یازدهم صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم.

بی‌تردید تلاش‌های حضرتعالی و همکارانتان در شرایط مبهم پیش از انتخابات یازدهم و نقش شما در کاشتن دوباره بذر امید در دل جوانان و پیوند دوباره آنان با موضوع حق انتخاب و تاثیر حضور در عرصه سیاسی کشورشان امروز در قامت رئیس‌جمهور و دولت یازدهم به خوبی خودنمایی می‌کند.

از دولت تدبیر و امید و جنابعالی در سمت دستیار جوان آن انتظار می‌رود تا سنگینی بار اعتماد جامعه جوان کشور به خود را پس از دوران تلخی که در باور بسیاری نمی‌گنجید، فراموش نکرده و به خاطر داشته باشیم تنها تلاش صادقانه و مخلصانه کمترین انتظار جامعه جوان ایران اسلامی از دولت یازدهم با علم به انبوه مشکلات بجا مانده از گذشته است.

سرفصل کمبودها و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی که جوانان جامعه‌مان در این سال‌ها با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه بیش و پیش از هر موضوعی شما برادر عزیز را در سمت دستیار جوان دولت یازدهم به آن توصیه می‌کنیم پاسداری از بذر امیدی است که در پیمان با نسل جوان جامعه به ودیعه نهاده‌اید؛ این امید تنها در بستر اعتماد جوانه داده است، این سرمایه را پاس بدارید.

والسلام

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره)»

انتهای پیام

کد N68554

وبگردی