آفتاب
راکعی در گفتگو با مهر:

انتقاد از لایحه پیش‌نویس فعالیت احزاب/ برگزاری مجمع عمومی زنان مسلمان نو اندیش قبل ازعید

انتقاد از لایحه پیش‌نویس فعالیت احزاب/ برگزاری مجمع عمومی زنان مسلمان نو اندیش قبل ازعید

دبیر کل جمیعت زنان نواندیش با انتقاد از پیش نویس لایحه فعالیت احزاب گفت: تغیرات صورت گرفته در این قانون بیشتر تکنیکی بوده است تا فنی و ساختار قابل اعتنایی ندارد.

فاطمه راکعی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش نویس لایحه  فعالیت احزاب که از سوی وزارت کشور منتشر شده است،گفت: به نظر می‌آید همان قانون قبلی بهتر بوده است. در این پیش نویس جدید همه چیز به هم ریخته است و قانون اول مشخص‌تر بوده است.

وی به تغیرات ایجاد شده در پیش‌نویس لایحه فعالیت احزاب اشاره کرد و افزود: این تغیرات بیشتر تکنیکی بوده است تا مفهومی. با اهمیت این موضوع باید با دقت بیشتری روی این پیش نویس کار شود، چرا که این پیش نویس اکنون ساختار قابل اعتنایی ندارد.

دبیر کل جمعیت زنان نو اندیش تاکید کرد: باید تشکلها در این مورد اظهار نظر کنند و آن را جدی بگیرند و نباید خیلی عجولانه تصمیم گرفت و  مفادی از آن بررسی بررسی شود.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت خانه احزاب ادامه داد: خانه احزاب باید فعالیت مجدد خود را از سر بگیرد، چرا که خانه احزاب فارغ از گرایش های سیاسی راست و چپ است که از حقوق احزاب دفاع می کند و امیدواریم مجمع عمومی خانه احزاب به زودی برگزار شود.

راکعی درباره برنامه‌های آینده جمعیت زنان مسلمان نو اندیش گفت: به زودی و تا قبل از عید مجمع عمومی زنان را برگزار می کنیم.

 

کد N68448

وبگردی