آفتاب
ئیس اداره بنادر و کشتیرانی شهرستان قشم:

پرش در آبهای قشم به قصد خودکشی

پرش در آبهای قشم به قصد خودکشی

رئیس اداره بنادر و کشتیرانی شهرستان قشم از نجات یک زن مسافر در آبهای خلیج فارس در ۶مایلی جزیه قشم توسط افسر دوم شناور " سند باد " خبر داد

 
  

به گزارش آفتاب به نقل از اداره بنادر و کشتیرانی قشم، سید باقر موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد:  شناور سند باد با ۱۳۶مسافر و پس از طی مسافت ۶مایلی این شناور از اسکله شهید ذاکری به سمت اسکله شهید حقانی در بندرعباس، با بی سیم به این اداره اعلام  می کند که یک زن قسمت عقب شناور (پاشنه)، به داخل دریا افتاده که بلافاصله افسر دوم این شناور بنام گلزاری برای نجات این زن خود را به دریای می اندازد.
 

 وی در ادامه افزود: ناخدای شناور برای کاهش امواج دریا با استاپ کشتی مسافری زمینه را برای نجان جان مسافر و افسر دوم فراهم میکند.
 

به گفته رئیس اداره بنادر و کشتیرانی شهرستان قشم، یکی از خانم های مسافر این شناور که دکتر عمومی بود بلافاصله پس از نجات زن غرق شده، با حضور بر بالین وی وضعیت عمومی این زن ۴۸ساله را مورد بررسی قرار داد و بر سلامت عمومی این زن صحه گذاشت.
 

موسوی گفت: بعد از نجات این زن با مشخصات (ص – ک ) ۴۸ساله اهل شهرستان خوانسار، وی برای روشن شدن دلیل افتادن در دریا توسط شناور ناجی شماره ۱۰به بندرعباس منتقل و تحویل مقامات گارد اسکله شهید حقانی گردید.
وی خاطرنشان کرد: براساس اظهارات زن نجات یافته از آب های خلیج فارس گفت: خانم (ص – ک) علت پرتاب خود به دریا را خودکشی به دلیل مشکلات بد اقتصادی اعلام کرده است.
کد N66636

وبگردی