آفتاب

محدودیت های ترافیکی محورهای منتهی به تهران اعلام شد.

 محدودیت های ترافیکی محورهای منتهی به تهران اعلام شد.

سرپرست مرکز مدیرت راههای کشور از اعمال محدویتهای ترافیکی در محورهای منتهی به تهران به علت بازگشت هوطنان از تعطیلات چند روز اخیر، خبر داد

 به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا: [محدودیت های ترافیکی محورهای منتهی به تهران اعلام شد] داریوش امانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در محور کندوان تردد کلیه خودروها از ساعت 14 و 30 دقیقه تا ساعت 24 روزهای 27 و 29 دی ماه جاری از کرج به طرف مرزن آباد ممنوع شده و تردد وسائط نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 24 همان روز از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج، یکطرفه خواهد بود.


به گفته این مقام مسئول، در محور هراز تردد تمام خودروها از ساعت 13 تا 24 روز 29 دی ماه از رودهن(محدوده مشاء)، به سمت آمل ممنوع و تردد از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسک به طرف رودهن(محدوده مشاء) به استثنا وسایل نقلیه سنگین حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.


وی بر رعایت تمام جوانب احتیاط توسط رانندگان در تمام محورهای مواصلاتی کشور تاکید کرد و گفت: ضروری است هموطنان در محورهای مواصلاتی کشور از جمله محورهای منتهی به تهران به توصیه های فنی بیش از پیش توجه کنند، ضمن اینکه در این مدت، تردد انواع تریلر‏، کامیون و کامیونت در محور کندوان نیز ممنوع خواهد بود.


وی اظهار داشت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع و تردد کامیونها و کامیونتها، از ساعت شش صبح تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 دی ماه ممنوع شده است.


سرپرست مرکز مدیرت راههای کشور خاطرنشان کرد: به دلیل بازگشت رانندگان از استانهای شمالی به طرف تهران، در محور فیروزکوه تردد تریلرها از ساعت شش صبح تا 24 روز یکشنبه 29 دی ماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.


امانی افزود: در این مدت تردد موتورسیکلتها تا ساعت 24 روز یکشنبه 29 دی ماه جاری از محورهای کرج - چالوس (کندوان)، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس نیز ممنوع است.


مرکز مدیریت راههای کشور روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد، محور پونل به خلخال در استان گیلان نیز بدلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن و محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.


همچنین محور کندوان واقع در استان های مازندران و البرز، بدلیل عملیات تعریض تا 16 بهمن ماه سال جاری روزهای یکشنبه – دوشنبه و سه شنبه(بجز روزهای تعطیل) از ساعت 21 الی 8 صبح روز بعد مسدود خواهد بود و مسیرهای شمالی بعنوان مسیر جایگزین این محور تعیین شده است.


محور قم ـ گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران‏، سمنان و قم، به علت انجام عملیات راهسازی تا 30 بهمن ماه سال جاری مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزاد راه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای تمام خودروها، جاده امام رضا(ع) به سمت گرمسار توصیه شده است.


مرکز مدیریت راههای کشور در این گزارش تاکید کرده است، هموطنان برای آگاهی از آخرین وضعیت راههای کشور می توانند با شماره تلفن گویای 88925252 و 141 تماس بگیرند و یا اینکه به وب سایت iran141.ir مراجعه کنند. 
کد N66515

وبگردی