آفتاب

لاریجانی اول بهمن با هیات رییسه کمیسیون های مجلس دیدار می کند

لاریجانی اول بهمن با هیات رییسه کمیسیون های مجلس دیدار می کند

تهران - ایرنا - مشاور رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه علی لاریجانی رییس مجلس با اعضای هیات رییسه کمیسیون های تخصصی سه شنبه اول بهمن برگزار می شود.

«حسن زمانی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: هنوز انجام این دیدار قطعی نشده است و در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستیم که تا روز دوشنبه 30 دی ماه قطعی می شود.

زمانی درباره محورهای این نشست مشترک نیز گفت: مباحث مربوط به بودجه سال آینده، مسایل تخصصی کمیسیون ها و مباحث نظارتی مجلس از جمله محورهای این دیدار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز امروز از برگزاری جلسه مشترک هیات رییسه کمیسیون های تخصصی با رییس مجلس در 30 دی ماه خبر داده بود.

عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این باره به ایرنا گفت که از سوی دفتر رییس مجلس برای حضور در این نشست دعوت شده است.

حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این گونه نشست های مشترک با هیات رییسه یا روسای کمیسیون ها با هدف هماهنگی های بیشتر در مجلس صورت می گیرد.

وی افزود: بحث و تبادل نظر درباره جنبه های نظارتی مجلس از جمله سوالات نمایندگان از وزرا و نیز بحث درباره مباحث مربوط به لایحه بودجه سال 93 از جمله مسایلی است که در این نشست مطرح می شود.

سیام**2025 **1449
کد N66512

وبگردی