آفتاب

سیاستمدار پاکستانی: مسلمانان توطئه های ضد اسلامی دشمنان را خنثی می کنند

سیاستمدار پاکستانی: مسلمانان توطئه های ضد اسلامی دشمنان را خنثی می کنند

اسلام آباد - ایرنا - دبیر کل حزب «تحریک اسلامی» پاکستان تاکید کرد: مسلمانان جهان تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران؛ اتحاد میان یکدیگر را حفظ کرده و با تلاش مشترک توطئه های قدرت های استکباری و دشمنان اسلام را خنثی می کنند.

علامه «عارف واحدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1979میلادی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، پایه های اتحاد مسلمانان و همبستگی ملت های اسلامی در منطقه و همه جهان را مستحکم کرد.

وی هفته وحدت، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به مسلمانان جهان بویژه و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تبریک گفت و این روزها را ایام وحدت میان شیعیان و اهل تسنن خواند.

عارف واحدی با تاکید بر اینکه سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) پیام آور برادری و همبستگی برای مسلمین و مردم جهان است گفت: سیرت و زندگی گهربار حضرت محمد(ص) برای مسلمانان چراغ راه سعادت بوده و همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید فرموده اند؛ اتحاد و یکپارچگی سبب رفاه و سربلندی مسلمانان می شود.

این رهبر مذهبی در پاکستان با اشاره به طرح های شیطانی آمریکا و متحدان غربی این کشور به ویژه رژیم نامشروع صهیونیستی به منظور ایجاد اختلافات میان مسلمانان و ترویج اختلافات فرقه گرایانه، گفت: مزدوران وابسته به قدرت های استکباری در به انجام رساندن طرح های خود با شکست مواجه شده و مسلمانان اجازه نمی دهند چنین مسائلی باعث دوری و تقسیم آنان شود.

وی از روحانیون جهان اسلام، پیروان فرق مذهبی و ادیان الهی خواست تا با اجتناب از دامن زدن به مسائل جزیی؛ اتحاد و یکپارچگی میان یکدیگر را تقویت کنند.

معاون «شورای علمای شیعی» پاکستان تاکید کرد: امروز مسلمانان جهان چشم به راهنمایی های ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران داشته و تحت رهبری ایشان توطئه دشمنان علیه مسلمانان و وحدت امت اسلامی را شکست می دهند.

آساق ** 1095**1545
کد N66156

وبگردی