آفتاب

حمله انتحاری در منطقه دیپلمات نشین کابل 14 کشته بر جا گذاشت

حمله انتحاری در منطقه دیپلمات نشین کابل 14 کشته بر جا گذاشت

کابل – ایرنا – حمله انتحاری 3 تن از اعضای گروه طالبان به رستورانی در منطقه دیپلمات نشین وزیراکبر خان کابل پایتخت افغانستان 14 کشته و شماری زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا از کابل ژنرال ظاهر ظاهر فرمانده پلیس کابل جمعه شب به خبرنگاران گفت: بر اثر حمله 3 تن از عوامل انتحاری به رستورانی در منطقه وزیر اکبر خان 14 تن کشته و شماری زخمی شدند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان جمعه شب مسوولیت حمله انتحاری اعضای این گروه را به رستوران اتباع خارجی در منطقه دیپلمات نشین وزیر اکبرخان بر عهده گرفت.

یک عامل انتحاری حدود ساعت 7 امشب به وقت محلی بمب همراه خود را به منظور هدف قرار دادن اتباع خارجی در مقابل رستورانی در منطقه وزیر اکبر خان منفجر کرد و سپس دو تن دیگر از همدستان این عامل انتحاری به تبادل آتش با نیروهای حفاظتی و امنیتی پرداختند.

ˈصدیق صدیقیˈ سخنگوی وزارت کشور افغانستان هم در گفت وگو با خبرنگاران گفت زخمی ها برای درمان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت: اوضاع تحت کنترل است و نیروهای امنیتی منطقه را به محاصره کامل خود در آورده اند و اوضاع به حالت عادی بازگشته است.

آساق/1501
کد N65414

وبگردی