آفتاب

بیش از 20 کشته و زخمی در انفجار‌های عراق

بیش از 20 کشته و زخمی در انفجار‌های عراق

همزمان با افزایش تمهیدات نظامی در استان الانبار عراق، روز پنج‌شنبه بر اثر عملیات‌های تروریستی متعدد در مناطق مختلف این کشور 13 تن کشته و بیش از 10 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، بیش از 3 هزار تن از نیروهای ویژه عراقی برای کنترل بزرگترین و مهمترین پایگاه‌های تروریستی القاعده در استان الانبار عراق، از روز پنج‌شنبه به حالت آماده‌باش درآمدند و تمهیدات نظامی گسترده‌ای را در این منطقه ایجاد کردند.

عملیات نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم عراق در روز گذشته علیه گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش در این استان انجام شد.

از سوی دیگر بر اثر انفجار یک عامل انتحاری در یک مرکز ایست بازرسی ماموران محلی وابسته به دولت در 25 کیلومتری شهر فلوجه سه تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

در غرب شهر بعقوبة واقع در 50 کیلومتری شمال شرقی بغداد نیز بر اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده 3 تن کشته و بیش از هشت تن دیگر زخمی شدند.

همچنین بر اثر حمله چند فرد مسلح به رانندگان چند کامیون در جادهای در شمال شرقی بعقوبة 7 تن از این رانندگان به ضرب گلوله کشته شدند.

انتهای پیام

کد N64446

وبگردی