آفتاب

دستورالعمل حسابرسی داخلی شهرداری ها بزودی ابلاغ می شود

دستورالعمل حسابرسی داخلی شهرداری ها بزودی ابلاغ می شود

تهران - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تهیه دستورالعمل حسابرسی شهرداری ها و ابلاغ آن تا پایان سال خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیارهای کشور، ˈمحمد امامی امینˈ، افزود: در اجرای ماده 44 آیین نامه مالی شهرداری ها، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه دستورالعمل فوق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: با استفاده از تجربیات و دانش حرفه ای همکاران مطلع، کارگروهی تشکیل و با بهره مندی از متخصصان حوزه حسابداری و حسابرسی تهیه دستورالعمل حسابرسی داخلی شهرداری های کشور آغاز شد.

امامی امین افزود: پس از دو سال کار کارشناسی، بحث و تبادل نظر و ارزیابی های تخصصی،دستورالعمل مذکور تهیه و آماده ابلاغ شده است.

وی از عموم کارشناسان مجرب در حوزه حسابرسی شهرداری ها و دست اندرکاران مدیریت شهری درخواست کرد نظرات تخصصی خود را به منظور ارتقای سطح کیفی این دستورالعمل به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.

علاقه مندان برای مطالعه این دستورالعمل، می توانند فایل مربوطه را از آدرس http://imo.org.ir و از صفحه دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیارهای کشور دریافت کنند.

اجتمام(1) 1293**1440
کد N63054

وبگردی