آفتاب
‌سفر روحانی به خوزستان/

استاندار‌: کوچکترین اختلاف نظری بین اقوام خوزستان دیده نشده‌ است

استاندار‌: کوچکترین اختلاف نظری بین اقوام خوزستان دیده نشده‌ است

استاندار خوزستان در دیدار رییس جمهور با نمایندگان عشایر و قبایل این استان، گفت: در استان خوزستان هیچگاه کوچکترین اختلاف نظری بین اقوام مشاهده نشده و همه در کنار هم به خوبی زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان - دکتر عبدالحسن مقتدایی در این دیدار که امروز در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: اقوام بزرگ در خوزستان همه با غیرت و دلسوز نظام هستند و در هر شرایطی، هم راحتی و هم سختی، از سرزمین و مملکت خود در طول تاریخ دفاع کرده‌اند و این امر تنها مختص دوره دفاع مقدس نبوده است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان بین قومیت ها و سران عشایر اعم از اقوام جامع و بارز بختیاری و عرب اختلافی مشاهده نشده است، همان‌طور که آبادان سنبل ترکیب جمعیتی ملی ‌است، به سمت اروندکنار که می‌رویم ترکیب عشایری ملی حاکم است. امروزه مسائلی در درون عشایر ما حل می‌شود که اگر قرار باشد از مجاری رسمی پیگیری شوند، هم هزینه‌بر و هم زمان‌بر است.

استاندار خوزستان با اشاره به نخستین سفر رییس جمهور به استان، اظهارکرد: امید است دولت تدبیر و امید موجبات رونق بیشتر خوزستان در همه زمینه‌ها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا‌، در ادامه این دیدار دو تن از سران عشایر به نمایندگی از دو قوم بزرگ بختیاری و عرب به سخنرانی پرداختند.

‌در این دیدار که در محل استانداری خوزستان در حال برگزاری است، رحمانی فضلی وزیر کشور، انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فانی وزیر آموزش و پرورش، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور دارند.

انتهای پیام

کد N61890

وبگردی