آفتاب

مقصودلو: در فدراسیون کبدی روابط خانوادگی حاکم نیست

مقصودلو: در فدراسیون کبدی روابط خانوادگی حاکم نیست

رییس فدراسیون کبدی می‌گوید حتی یک نفر از خانواده‌اش در مجمع نبوده و این گونه نیست که روابط خانوادگی در فدراسیون کبدی حاکم باشد بلکه بر اساس نظر کمیته فنی و تجربه آن‌هاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا مقصودلو در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای این مجمع دعوت‌نامه برای همه استان‌ها فرستاده شده بود اما نمی‌دانم که چرا مجمع استان سیستان و بلوچستان برگزار نشد و نماینده این استان در انتخابات حضور نداشت اما در مجموع انتخابات خوبی را شاهد بودیم.

وی درباره برنامه‌های خود برای چهار سال آینده در فدراسیون کبدی گفت: برنامه‌های ما مصوب شده و بر اساس آن اقدامات خود را انجام می‌دهیم. ما مقام‌های خوبی را کسب کرده‌ایم و تلاش داریم تا شرایط بهتری را برای بازی‌های اینچه‌ئون به دست آوریم و 4 مدال در این بازی‌ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در دوره جدید ریاست خود تغییری در فدراسیون کبدی شاهد خواهیم بود، گفت: ما تلاش داریم بتوانیم از تمام افراد توانمند در فدراسیون استفاده کنیم و تاکنون هم همین گونه بوده است.

وی در پاسخ به اینکه پیش از این شایعه بود فدراسیون کبدی یک فدراسیون خانوادگی است آیا تغییراتی در این باره هم خواهید داشت، گفت: یک نفر از خانواده من در مجمع نبود. روال کار ما قانونی است و بر اساس تصمیمات کمیته فنی، از افراد توانمند در تیم ملی و کادر فنی استفاده می‌کنیم و اصلا این گونه نیست که بخواهیم روابط خانوادگی در روابط کاری مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام

کد N61809

وبگردی