آفتاب

نماینده لردگان: عدالت در حوزه سلامت، لازمه ارائه خدمات در شأن مردم است

نماینده لردگان: عدالت در حوزه سلامت، لازمه ارائه خدمات در شأن مردم است

نماینده لردگان در مجلس، سلامت و امنیت را دو مؤلفه مهم در پیشرفت و توسعه جوامع بشری دانست و گفت: ایجاد توازن و عدالت در حوزه سلامت و نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار برای ارائه خدماتی در شأن مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل سرقلعه در اولین نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان، اظهارکرد: نمایندگان این استان بر حسب انجام وظیفه و اعلام حمایت و تلاش برای بسترسازی های لازم برای حل مشکلات دستگاه های اجرایی، خدمت دهی این دستگاه‌ها را رصد و از نزدیک در جریان فعالیت آنان قرار می‌گیرند.

وی سلامت و امنیت را دو مؤلفه مهم در پیشرفت و توسعه جوامع بشری دانست و افزود: در همین راستا دولت تدبیر و امید گام های موثری برداشته است که افزایش اعتبارات حوزه سلامت بخشی از آن است.

جلیل سرقلعه، با اشاره به جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری و وسعت جغرافیایی شهرستان لردگان، تصریح کرد: متاسفانه برخی از شاخص های توسعه در این شهرستان پایین تر از میانگین و استاندارد های تعریف شده است و اصلاح این روند توجه ویژه مسئولین در حوزه های متخلف به ویژه حوزه سلامت را می طلبد.

وی ایجاد توازن و عدالت در حوزه سلامت و نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را برای ارائه خدماتی در شأن مردم ضروری دانست.

جلیل سرقلعه، کمبود نیروی انسانی متخصص را از اهم مشکلات شهرستان لردگان عنوان کرد و یادآور شد: نیرویی می‌تواند محور توسعه به شمار رود که به رشد و سطح آگاهی لازم رسیده باشد.

وی از مسئولین دانشگاه خواست به منظور بکارگیری فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و تخصیص اعتباری منطقی به حوزه سلامت شهرستان لردگان اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده لردگان در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به جد پیگیر مطالبات مردم و اختصاص بودجه کافی در بودجه سال آینده کشور برای استان هستند.

انتهای پیام

کد N61567

وبگردی