آفتاب

۲ تیم ویژه برای پرونده زنجانی

۲ تیم ویژه برای پرونده زنجانی

عزت‌الله یوسفیان‌ملا، از تشکیل دو تیم ویژه در دادستانی تهران و سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده بابک زنجانی خبر داد.

به گزارش آفتاب به نقل از جام جم، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تشکیل دو تیم ویژه در دادستانی تهران و سازمان بازرسی برای پیگیری پرونده بابک زنجانی و سفر کارشناسان دادستانی و سازمان بازرسی به کشورهای روسیه و تاجیکستان برای بررسی اسناد ارائه شده از سوی بابک زنجانی درباره پرداخت بدهی نفتی خبر داد.

اشتون: در هفته های آینده به ایران می روم


در حالی که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر دعوت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از کاترین اشتون ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تهران منتشر شده است، وی دیروز در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با شیخ صباح الحمد الصباح، وزیر امور خارجه کویت گفت که قصد دارد در هفته های آینده از جمهوری اسلامی ایران دیدن کند.
لغو عضویت احمدی نژاد


حسین فدایی، دبیرکل جمعیت ایثارگران در گفتگو با فارس، با بیان این که محمود احمدی نژاد، از این تشکل لغو عضویت شده است، گفت: با توجه به حضور وی در کسوت ریاست جمهوری این موضوع تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده بود.
فدایی افزود: احمدی نژاد پس از ریاست جمهوری دوره نهم، دو جلسه بیشتر در این تشکل شرکت نکرد و در دوره دوم نیز در هیچ جلسه ای حضور نیافت و از این رو عملا لغو عضویت شد.
مذاکرات ایران و آژانس، 19 بهمن


رضا نجفی ، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایرنا گفت: مذاکرات ایران و آژانس که قرار بود اول بهمن (بیست و یکم ژانویه) در تهران برگزار شود به دلیل آن که برنامه اقدام مشترک از سی ام دی اجرایی خواهد شد، به نوزدهم بهمن (هشتم فوریه) موکول شد.
ابراز نگرانی کاخ سفید از توافق نفتی ایران و روسیه


چند روز پس از انتشار اخباری مبنی بر رایزنی ایران و روسیه برای انعقاد قرارداد نفتی، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا از این موضوع انتقاد کرده و کاتلین هایدن، سخنگوی کاخ سفید نیز ضمن ابراز نگرانی از این توافق نفتی، اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا نگرانی واشنگتن را مستقیما به وزیر خارجه روسیه درخصوص توافق نفتی با ایران منتقل کرده است.
شکایت 3 نماینده از فرجی دانا


مصطفی افضلی فرد، سخنگوی کمیسیون اصل90 به مهر گفت: زهره طبیب زاده و سیدمحمود نبویان نمایندگان تهران و جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به دلیل ممانعت از اعمال حق نظارت نمایندگان مجلس بر دستگاه های اجرایی از رضا فرجی دانا به کمیسیون اصل90 شکایت کردند.
گویا ارائه نکردن پرونده دانشجویان ستاره دار به کمیسیون آموزش دلیل شکایت این نمایندگان از وزیر علوم است.
کد N61086

وبگردی