آفتاب

رییس اتحادیه مسلمانان هند: وحدت نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

رییس اتحادیه مسلمانان هند: وحدت نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

دهلی نو - ایرنا - رییس اتحادیه مسلمانان هند از مسلمانان خواست تا با پیروی از ایدئولوژی مستتر در هفته وحدت مسلمانان، نقشه های دشمنان و آژانس های آمریکایی و اسراییلی را خنثی کنند.

«بصیراحمد خان» روز چهارشنبه در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا در دهلی نو گفت: هفته وحدت موجب بیداری مسلمانان شده، اما هنوز خندق تفرقه بطور کامل پر نشده است.

وی با تاکید بر اینکه بدون پیروی از ایدولوژی هفته وحدت، نجات مسلمانان امکان پذیر نیست، ادامه داد: فاجعه ای که توسط آمریکا و اسراییل بوجود آمده و همه خاورمیانه را در برگرفته، مثالی از عدم اتحاد میان ملت های مسلمان است.

این استاد رشته مطالعات اسلامی دانشگاه های هند افزود: قدرت های امپریالیستی و جنگ طلب، اختلافات کوچک میان مسلمانان را شناسایی کرده و از آنها برای ایجاد تفرقه و تحقق منافع خود استفاده می کنند.

وی گفت: ایدئولوژی قرآنی که از طریق حضرت محمد(ص) انتقال یافته و ما با پیروی از آنها می توانیم راه را بر قدرت های شیطانی و طاغوتی ببندیم.

بصیراحمد خان اظهار داشت: مسلمانان اگر از ایدئولوژی هفته وحدت پیروی نکنند، خلاصی از فاجعه دشوار است و این هشداری برای مسلمانان است.

وی اظهار داشت: ادای احترام واقعی به حضرت محمد(ص) این است که خود را وقف اتحاد و برادری جهان اسلام کنیم. چون تنها در این صورت است که می توانیم بر فشارهایی که با تفرقه افکنی قدرت های جنگ طلب بر مسلمانان وارد می آید پیروز شویم.

آساق** 2165** 589**1545
کد N61065

وبگردی