آفتاب
در دیدار با جمعی از زنان مبلغ سوری؛

اسد: با فکر و اندیشه است که می‌توان تروریسم را از بین برد

اسد: با فکر و اندیشه است که می‌توان تروریسم را از بین برد

رئیس جمهوری سوریه در دیدار با جمعی از زنان مبلغ سوری در دمشق بر اهمیت مواضع دینی درست جهت مقابله با تروریسم تاکید کرد.





به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه روز سه شنبه با جمعی از زنان مبلغ سوری در مساجد دمشق و حومه آن و دبیرستان‌ها و موسسه‌های دینی دیدار و گفت‌وگو کرد.





در این دیدار که با حضور محمد عبدالستار،‌ وزیر اوقاف سوریه برگزار شد روند تبلیغات دینی در سوریه و همچنین فعالیت‌های مبلغان بر پایه اندیشه و تعقل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.





رئیس‌جمهوری سوریه از تجربه موفقیت‌آمیز مبلغان زن در کشورش اظهار خرسندی و تاکید کرد که این اقدامات در هیچ یک از کشورهای عربی و اسلامی همانندی ندارد.





وی همچنین بر اهمیت ارتباط میان نقش زنان مبلغ و مادران در پرورش عقل و خرد و روشنگری تاکید کرد و گفت: از طریق فکر و اندیشه است که می‌توان تروریسم و تلاش‌ها جهت نابودی جامعه را از بین برد.







اسد خاطرنشان کرد که فعالیت‌های دینی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که از طریق آنها می‌توان ارزش‌های اخلاقی را پایه‌گذاری کرد. ارزش‌های اخلاقی پایه هر جامعه موفق و دارای ثبات است و از طریق آن می‌توان با افکار و اندیشه‌های تکفیری مبارزه کرد و دین اسلام درست و میانه‌رو و سنت حضرت محمد(ص) را گسترش داد.





بشار اسد همچنین اظهار کرد که نقش نهادهای دینی برای پشت سر نهادن بحران‌ها بسیار مهم است.





در همین راستا زنان مبلغ سوری نیز تاکید کردند که تمایل دارند شخصیت‌های اسلامی کاملی را بسازند که پشتیبان دین و ملت باشند.





مبلغان زن سوری همچنین از رئیس‌جمهوری سوریه به دلیل توجهات ویژه وی به تعلیمات دینی در این کشور قدردانی کردند.





انتهای پیام




کد N60804

وبگردی