آفتاب

تاکید نماینده تبریز بر لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان

تاکید نماینده تبریز بر لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعات مهم در امر سرمایه‌گذاری افزایش احساس امنیت سرمایه‌گذاران است که تعامل نهادهای اجتماعی خواهد توانست این مشکل عمده سرمایه‌گذاری را حل کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و معاون برنامه ریزی استانداری، بر اینکه راهکارهای اجرایی مطرح شده و ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان باید با برنامه‌های ملی پیوند داشته باشد، تاکید کرد، همچنین علل رکود اقتصادی استان در مقایسه با استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه به‌ویژه با ترکیه نیز مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان ادامه داد: در این نشست مقرر شد کمیته‌ای با حضور جمعی از نمایندگان استان، هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان و نمایندگانی از استانداری واتاق بازرگانی ایران تشکیل و موضوعات مطروحه بصورت کارشناسی بررسی و جهت اجرا آماده شود.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید به اینکه افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در استان را دارند، باید از نوعی احساس امنیت برخوردار و این امنیت باید تامین و تاثیرگذار باشد، افزود: از وظایف این کمیته است که مسئله را بصوت قطعی بررسی و راهکار لازم را ارائه کند.

کد خبرنگار:1139

انتهای پیام

کد N60064

وبگردی