آفتاب
احترامی از جنس روحانی به مردم

روحانی: چند کلمه به عربی سخن می گویم

روحانی: چند کلمه به عربی سخن می گویم

اهواز- ایرنا- دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ظهر سه شنبه در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه چند کلمه به زبان عربی با شما سخن می گویم، حضور مردم عرب زبان خوزستان را در جمع استقبال کنندگان گرامی داشت.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری به زبان عربی خطاب به مردم تاکید کرد: دولت تدبیر و امید درصدد رفع مشکلات و محرومیت های استان خوزستان است و مطمئن باشید که دغدغه های شما را می دانیم و در فکر برطرف کردن این مشکلات هستیم.

رییس جمهوری از حضور گرم و استقبال پرشور مردم اهواز قدردانی کرد و

به زبان عربی افزود: کاستی های مطرح شده را می دانم و مردم باید دولت و رییس جمهور را از خود بدانند تا با اتحاد و همدلی بر مشکلات فائق آییم.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم غیور خوزستان با شهامت در برابر دشمنان ایستادند و این امر آنها را متمایز کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی اظهار داشت: اکنون نیز شما ثابت کرده اید که می توانید بر مشکلات فائق شوید و این در گذشته هم ثابت شده است.

رییس جمهوری با بیان اینکه خوزستان مهد ادب، فرهنگ، ولایت مداری و دروازه ورود تشیع به ایران است، افزود: خوزستان نام آوران زیادی داشته و دارد، شعرای بنامی مانند دعبل خزاعی و افرادی همچون علی ابن مهزیار اهوازی در استان خوزستان وجود داشته اند که مایه مباهات این استان هستند.

/7161/642/ 607
کد N59726

وبگردی