آفتاب

تاکید قاضی‌پور بر تامین سوخت واحدهای صنعتی در صورت قطعی گاز

تاکید قاضی‌پور بر تامین سوخت واحدهای صنعتی در صورت قطعی گاز

نماینده مردم ارومیه گفت: تمهیدات لازم جهت تامین سوخت واحدهای صنعتی استان با توجه به طولانی بودن فصل سرما و احتمال قطعی گاز اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌غربی، نادر قاضی‌پور در جلسه بررسی مشکلات واحدهای عایق رطوبتی استان اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت گاز می‌تواند در صورت کمبود گاز نسبت به قطع گاز بعضی از واحدهای صنعتی اقدام کند اما در راستای متوقف نشدن چرخه تولید در استان، ضروری و لازم است تا در صورت وقوع چنین وضعیتی سوخت جایگزین و سوخت مایع برای واحدهای صنعتی فراهم شود.

وی ادامه داد: در فصول مختلف سال در استان، میزان مصرف سوخت به‌طور چشمگیر و محسوسی تغییر می‌یابد بنابراین سهمیه سوخت اختصاصی باید متناسب با طول فصول سرد در استان‌های مختلف افزایش یابد.

قاضی‌پور افزود: در این مقطع حساس زمانی همه دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی استان باید دست در دست هم دهند و برای دوام تولید داخلی و حمایت از آن زمینه لازم را فراهم کنند.

نماینده مردم ارمیه در خانه ملت همچنین با اشاره به مشکلات واحدهای عایق رطوبتی استان گفت: واحدهای عایق رطوبتی استان که هیچ گونه بدهی معوقه به بانک‌ها ندارند به منظور برخورداری از تسهیلات سرمایه در گردش به صندوق توسعه ملی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: لازمه توسعه و افزایش تولید در واحدهای عایق رطوبتی استان برداشتن گام‌های عملی در خصوص حل مشکلات این واحدها است.

انتهای پیام

کد N59689

وبگردی