آفتاب

اعترافات یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین

اعترافات یک عضو سابق گروهک تروریستی منافقین

یکی از اعضای سابق ارتش آزادی‌ بخش ایران وابسته به گروهک تروریستی منافقین در اعترافاتی درخصوص فعالیت‌های این گروهک گفت که عناصر این گروهک و ارتش وابسته به آن به دستور سرکردگان‌شان در کشتار و سرکوب کردهای شمال عراق دست داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قادر رحمانی در سخنانی که از سوی اشرف‌نیوز نیز پوشش داده شده، بیان کرد: زمانی که بعد از اشغال کویت در یکی از پادگان‌های وابسته به گروهک در نزدیکی شهر طوز بودیم و مشغول آموزش نظامی در بخش هدایت تانک‌ها و نفربرها بودیم، دستوری را از جانب سرکردگان گروهک مبنی بر حرکت به سوی شهر جلولاء به منظور ایجاد درگیری و کشتار کردهای عراق دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در آن زمان من راننده یک دستگاه کامیون حمل و نقل مواد بودم که فیلمی را از مهدی ابریشمچی، همسر سابق مریم رجوی به ما نشان دادند که در آن فیلم او اسرایی از عناصر پیشمرگان و شهروندان کرد را مخاطب قرار داده بود. هم‌چنین در آن فیلم صحنه‌هایی از اجساد قربانیان کرد که در منطقه پراکنده شده بودند، نشان داده شده بود.

این عضو جدا شده از گروهک منافقین افزود که البته مسوولان گروهک این امر را که اجساد متعلق به قربانیان کرد باشد را تکذیب کردند، اما ما می‌دانستیم که آن‌ها متعلق به کردهای عراق بودند.

انتهای پیام

کد N54242

وبگردی