آفتاب
با حضور در منزل شهیدان انصاری و رحیمی

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات با شهدای سازمان تجدیدبیعت کرد

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات با شهدای سازمان تجدیدبیعت کرد

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آغاز مسئولیت خود با حضور در منزل شهیدان انصاری و رحیمی با شهدای این سازمان تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابوذر ابراهیمی ترکمان، روز گذشته با حضور در منزل شهیدان انصاری و رحیمی با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابراهیمی ترکمان، ابتدا با حضور در منزل شهید انصاری ضمن تسلیت مجدد، اظهار کرد: برای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باعث افتخار است که به انفاس قدسی چنین شهیدان والامقامی متبرک شده است. بنده در آغاز مسئولیت، وظیفه خود دانستم تا خدمت شما برسم و مراتب ارادتی که از دیرباز به آن شهید عزیز داشتم را حضورا تجدید نمایم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: بنده از 18 سال پیش شهید انصاری را می‌شناختم و به تناوب طی سالهای مختلف بویژه در ایام حج در کنار هم بودیم و باید عرض کنم که بهترین ویژگی‌های ایشان، سکوت عالمانه، سخن گفتن بجا، اخلاص و خدمت به بندگان خدا در کمال تواضع بود. همین ویژگی‌ها باعث شد که این شهید عزیز در ماموریت‌های مختلفی که داشته‌اند، مردم را شیفته خود و آرمان والای اسلام عزیز نماید.

وی همچنین ضمن اشاره به عمر با برکت شهید انصاری گفت: من احساس می‌کنم خداوند به ایشان عمری با برکت در این دنیا داد و امیدوارم که انشاءالله در قیامت شفیع ما باشد.

در این دیدار همچنین همسر و فرزندان شهید انصاری از "ابراهیمی"، برای حضور در منزل شهید در آغاز مسئولیت خود تشکر نموده و ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایام شهادت شهید انصاری برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

ابراهیمی ترکمان از آخرین اقدامات انجام گرفته در خصوص انجام امور اداری مربوط به شهید انصاری مطلع شد و دستوراتی را برای تسریع در این خصوص صادر کرد.

همچنین در ادامه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هیئت همراه با حضور در منزل شهید رحیمی از دیگر شهدای اقتدار فرهنگی که در مولتان پاکستان به شهادت رسیده است، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد.

وی اظهار کرد: اگر شهید رحیمی و شهید گنجی نبودند، نمی‌توانستیم تاکنون در پاکستان فعالیت داشته باشیم و این از الطاف خفیه الهی است و انسان وقتی زندگی این شهیدان را مطالعه می‌کند به این نتیجه می‌رسد که شهادت واقعا پاداشی عظیم برای مجاهدت آنان بوده است.

همسر شهید رحیمی نیز با تبریک انتخاب "ابراهیمی ترکمان"، به ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: من امیدوارم جنابعالی در این مسئولیت موفق باشید و همین که شما مسئولیت خود را ابتدا با یاد شهدا شروع کرده‌اید ان‌شاءالله این حسن آغاز موجب خواهد شد که خداوند کمکتان کند و ما نیز برای شما آرزوی توفیق داریم.

در پایان این دیدارها، هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهیدان انصاری و رحیمی از سوی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تقدیم شد.

انتهای پیام

کد N53102

وبگردی