آفتاب
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

سازمان ملل و شورای امنیت به ابزار ظلم و بی‌عدالتی تبدیل شده‌اند

سازمان ملل و شورای امنیت به ابزار ظلم و بی‌عدالتی تبدیل شده‌اند

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم با تبریک 9 ربیع، سالروز آغاز امامت و ولایت پیشوای دوازدهم شیعیان، اظهار کرد: عالم در انتظار ظهور حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) است.

وی تصریح کرد: ثابت شده که تا حضرت حجت(عج) ظهور نکند، عدالت، صلح، امنیت و آرامش در جهان حاکم نخواهد شد.

وی با بیان این‌که «غربی‌ها با خیال خام خود ادعای ایجاد صلح جهانی را در سر خود داشته و دارند» تاکید کرد: آنان ادعا می‌کنند که قوانین آنها می‌تواند صلح، امنیت و عدالت را در جهان برقرار کند، ولی باید بدانند که در توهم به سر می‌برند.

این مرجع تقلید یادآور شد: سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری نه تنها نتوانستند، صلح و امنیت را در جهان برقرار کنند، بلکه به ابزاری برای ظلم و بی‌عدالتی بیشتر در جهان تبدیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز،‌ آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به این‌که «همه از ظلم و ستم فراوان در جهان خسته شده‌اند و به دنبال رهبر و راهبر می‌گردند» یادآور شد: بر همه ما لازم است که شب و روز، در قنوت و سجده‌های نماز، برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حجت‌بن الحسن(عج) دعا کنیم.

انتهای پیام

کد N52175

وبگردی